کد خبر : 1979879 | 23 آبان 1402 ساعت 09:58 | 16.4K بازدید | 6 دیدگاه

بارسا پشت مربی و علیه شورش: فقط خودت!

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، اعلام کرد که این باشگاه حمایتی همه جانبه از ژاوی دارد.

بارسا پشت مربی و علیه شورش: فقط خودت!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی از زمان حضورش روی نیمکت بارسلونا توانسته این تیم را به روزهای اوجش نزدیک کند و فصل گذشته هم قهرمانی در لالیگا را برای آن‌ها به ارمغان آورد. 

با این حال، دو شکست در ال‌کلاسیکوی رفت این فصل برابر رئال مادرید و همچنین باخت مقابل شاختار در مرحله گروهی لیگ قهرمانان باعث شد که انتقادهای زیادی از عملکرد تیم او در چند بازی متوالی مطرح شود. 

حتی بعضی از رسانه‌های اسپانیایی از چند دستگی در رختکن این تیم و نارضایتی بعضی از بازیکنان از دستورات تاکتیکی و سبک بازی این مربی جوان خبر داده بودند اما باشگاه بارسلونا علنا حمایت همه جانبه‌اش از او را اعلام کرده است. 

1953707

دکو در گفت‌وگو با RAC1 درباره شرایط ژاوی در راس کادر فنی این تیم اظهار داشت: «ژاوی از اعتماد کامل ما به خودش برخوردار است. این موضوع جای صحبتی ندارد و 200 درصد برای او تضمینی است. 

من هیچ تردیدی ندارم که او بهترین مربی ممکن برای هدایت بارسلونا و برای قرار گرفتن در راس این پروژه است. او این چالش را پذیرفت که در لحظه‌ای مهم و سرنوشت‌ساز به این تیم بیاید و بهترین مربی ممکن برای بازسازی بارسا به حساب آید.

ژاوی حالا این فرصت را دارد که پس از وقفه دیدارهای ملی بتواند شرایط را به سود خودش تغییر دهد و بار دیگر نظر بازیکنان بزرگ تیمش را جلب کند.

دیدگاه‌ها