کد خبر : 1979919 | 23 آبان 1402 ساعت 12:36 | 35.4K بازدید | 8 دیدگاه

پیروزی فوق‌العاده‌ای داشتیم؛

مک آلیستر: بازی با ایران یک چالش واقعی است

هافبک دفاعی تیم منچستریونایتد و نوجوانان انگلیس می‌گوید این تیم بعد از برد ده گله دچار غرور نشده است.

مک آلیستر: بازی با ایران یک چالش واقعی است

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی ده بر صفر انگلیس مقابل نیوکالدونیا تمام توجهات را به نوجوانان انگلیسی مشغول کرده و اکنون این تیم با ثبت یک رکورد خاص قرار است مقابل تیم ایران قرار بگیرد.

انگلیسی‌ها بر خلاف جوی که رسانه‌های این کشور ایجاد کرده‌اند، دچار غرور نشده‌اند و سعی دارند با حفظ تمرکز اولیه در دو بازی پیش‌روی خودشان مقابل ایران و برزیل حضور پیدا کنند.

فینلی مک آلیستر هافبک دفاعی زیر ۱۷ سال انگلیس و بازیکن نوجوانان منچستریونایتد پیش از بازی با ایران گفت: «پیروزی فوق‌العاده‌ای داشتیم که روحیه‌مان را افزایش داده اما نمی‌توانیم راضی باشیم.»

انگلیس که می‌تواند با پیروزی در مقابل نوجوانان کشورمان صعود خودش را به عنوان تیم نخست قطعی کند اما مک‌آلیستر گونه‌ای دیگر به این موضوع واکنش نشان داد: «ما به حریف خود ایران احترام می‌گذاریم. ما آماده پذیرش یک چالش سخت هستیم که باعث می‌شود به دنبال بهترین نتیجه باشیم. هر چه صعود زودتر، قطعا بهتر!»

1954071

وی در رابطه با نحوه تمرینات تیمش افزود: «مربی تمرین خاصی انجام نمی‌دهد، ما همچنان در همه مسابقات از همین رویکرد استفاده می‌کنیم، ذهنیت ما همچنان یکسان است، فکر نمی‌کنم مشکلی ایجاد شود، ما در اینجا کاملاً یک هدف را داریم. پیروزی مقابل ایران!»

رایان گری، سرمربی انگلیسی‌ها پیش از این تاکید کرده بود که تیمش برای رسیدن دوباره به قهرمانی جهان پس از سال ۲۰۱۷ به اندونزی خواهد آمد که یک اتفاق ویژه خواهد بود.

انگلیس و ایران در حال حاضر هر دو سه امتیازی هستند ولی تفاضل گل بالای انگلیس عاملی است که این تیم را در رده نخست گروه قرار دهد و حالا ساعت ۱۵:۳۰ امروز باید شاهد جدال تیم های نخست و دوم گروه C باشیم.

دیدگاه‌ها