کد خبر : 1980037 | 23 آبان 1402 ساعت 22:15 | 50.3K بازدید | 11 دیدگاه

ایده عجیب بارسا: خرید بازیکن برای فروش به عربستان!

بارسلونا بدون توجه به فرم ضعیف فعلی ژوائو فلیکس، به فکر دائمی کردن قرارداد این بازیکن است.

ایده عجیب بارسا: خرید بازیکن برای فروش به عربستان!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود عملکرد ضعیف در هفته‌های اخیر، بارسلونا همچنان مصمم به جذب ژوائو فلیکس به صورت دائمی است. این بازیکن پرتغالی در حال حاضر با قراردادی قرضی برای یک سال در بارسلونا حضور دارد، اما باشگاه کاتالانی امیدوار است که او را نگه دارد و هر طور شده قراردادش را تمدید کند.

دکو یکی از طرفداران پر و پا قرص فلیکس است و طبق گزارش اسپورت، او از همین حالا به فکر ارائه پیشنهاد برای نگه داشتن این بازیکن در تیم است.

1954290

دکو فلیکس را بخش مهمی از پروژه بارسلونا می‌داند. او قصد دارد تابستان آینده مجدداً برای یک قرارداد قرضی دیگر با اتلتیکو مادرید مذاکره کند. این قرارداد شامل یک گزینه خرید اجباری است که البته کمتر از قیمت درخواستی فعلی اتلتیکو است. اتلتیکو حداقل ۸۰ میلیون یورو برای فلیکس می‌خواهد.

بارسلونا و به خصوص دکو به دلایل متعددی به فلیکس علاقمند هستند. یکی از این دلایل این است که آنها احساس می‌کنند که او حتی اگر در بارسلونا جواب ندهد نیز می‌تواند به ازای مقدار قابل توجهی پول‌ فروخته شود.

1954288

به نظر می‌رسد آنها برای این احتمال روی عربستان سعودی حساب کرده‌اند. در حال حاضر، بارسلونا امیدوار است که فلیکس بتواند فرمی را که در چند هفته اول حضورش در این باشگاه نشان داد، دوباره به دست آورد.

اما با توجه به شواهد، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و شرایط به همین شکل بماند، بارسلونا در تابستان آینده برای تمدید قرارداد فلیکس و درنهایت دائمی کردن حضور او در باشگاه، با اتلتیکو مذاکره خواهد کرد.

دیدگاه‌ها