کد خبر : 1979930 | 23 آبان 1402 ساعت 12:57 | 12.3K بازدید | 1 دیدگاه

بلاتکلیفی عجیب: مدافع قهرمانی سرمربی ندارد!

اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، هنوز گزینه قطعی برای جانشینی رودی گارسیا را انتخاب نکرده است.

بلاتکلیفی عجیب: مدافع قهرمانی سرمربی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی به هیچ وجه از عملکرد گارسیا راضی نیست و شکست این تیم برابر امپولی تیر خلاصی بر پیکر این مربی بود و باعث شد که آن‌ها دیگر قصد همکاری با او را نداشته باشند. 

حتی گفته شده است که گارسیا پس از پایان این بازی در رختکن با بازیکنانش خداحافظی کرده و جدایی او از این تیم قطعی به نظر می‌رسد اما ناپولی هنوز گزینه نهایی برای جانشینی او را انتخاب نکرده است. 

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی روز گذشته از مذاکرات مدیران این باشگاه با ایگور تودور و توافق با او برای قبول هدایت ناپولی خبر داده بودند اما به نظر می‌رسد که این تصمیم هم نهایی نیست و آن‌ها همچنان در حال بررسی گزینه‌ها هستند. 

1947802

دی لورنتیس قرار است امروز دیداری با والتر ماتزاری داشته باشد تا درباره ایده برگرداندن این مربی ایتالیایی به تیمش تصمیم بگیرد. این مربی آماده است که هدایت ناپولی را تا پایان فصل و بدون بند تمدید در فصل بعد برعهده بگیرد. 

ماتزاری پیش از این در فاصله اکتبر 2009 تا می 2013 روی نیمکت ناپولی حضور داشت و 182 بازی به عنوان سرمربی همراه این تیم بود. او همچنین موفق شد یک قهرمانی در کوپا ایتالیا را در فصل 12-2011 برای آن‌ها به ارمغان بیاورد. 

هنوز مشخص نیست که تصمیم نهایی رئیس باشگاه ناپولی بین این دو گزینه کدام یک خواهد بود و انتظار می‌رود که سرمربی این تیم هرچه زودتر انتخاب شود.

دیدگاه‌ها