کد خبر : 1979946 | 23 آبان 1402 ساعت 14:30 | 16.2K بازدید | 11 دیدگاه

قاطعانه با ژاوی هستیم

حالا بارسا دو بازی بد بود، شلوغش نکنید!

اینیگو مارتینز معتقد است به‌خاطر دو بازی بد از بارسا نباید صلاحیت مربیگری ژاوی زیر سوال برود.

حالا بارسا دو بازی بد بود، شلوغش نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته‌های اخیر نتوانسته زیبا بازی کند و در بازی‌هایی که پیروز شده نیز اغلب خوش‌شانس بوده است. برای مثال در بازی برابر سوسیداد بارسا با گل دقیقه آخر رونالد آرائوخو برنده شد در حالی که میزبان بسیار بهتر کار کرده بود. 

بارسا برابر آلاوس نیز یک نیمه بسیار بد داشت و در نیمه دوم ورق را برگرداند. شکست برابر رئال و شاختار نیز انتقادات از ژاوی را به اوج رساند تا جایی که او دو روز پیش گفت همین انتقادات به تیم استرس وارد کرده است.

1953623

شایعاتی وجود داشت مبنی بر تنش در رختکن و بی‌اعتمادی تیم به ایده‌های ژاوی ولی اینیگو مارتینز همه را تکذیب کرد. او به موندودپورتیوو گفت: «تیم همیشه با ژاوی بوده و ما به ایده‌های مربی اطمینان داریم. ژاوی مربی بسیار بزرگی است و این را در چند سال اخیر نشان داده است. او به عنوان بازیکن در بارسا تاریخ‌سازی کرد و حالا به عنوان مربی در خدمت بارسلوناست.»

1954111

اینیگو ادامه داد: «ژاوی نشان داده مربی توانایی است و هم ما حامی او بوده‌ایم و هم او همیشه از بازیکنانش حمایت کرده است. ما یک تیم واقعی هستیم و می‌دانیم که در بارسلونا رمز موفقیت، اتحاد است. حالا دو بازی هم بد بوده‌ایم، اینقدر شلوغش نکنید. با یکی دو نمایش ضعیف که نباید صلاحیت مربیگری ژاوی را زیر سوال برد.»

دیدگاه‌ها