کد خبر : 1979957 | 23 آبان 1402 ساعت 15:00 | 26K بازدید | 7 دیدگاه

انگلیس رضایت داد

مجوز صادر شد، بلینگام به خانه برگشت

جود بلینگام با تایید تیم پزشکی انگلیس مجوز بازگشت به مادرید را دریافت کرد و ادامه روند درمانش را زیر نظر پزشکان رئال سپری خواهد کرد.

مجوز صادر شد، بلینگام به خانه برگشت

به گزارش "ورش سه"، فدراسیون فوتبال انگلیس امروز به بلینگام اجازه بازگشت به مادرید را داد تا او زیر نظر پزشکان رئال مادرید به ریکاوری مصدومیت خود ادامه دهد. 

هافبک ارزشمند انگلیسی رئال در دیدار مقابل رایو دچار دررفتگی شدید از ناحیه کتف شد. او پس از آن در بازی مقابل براگا در لیگ قهرمانان اروپا با وجود اینکه روی نیمکت بود، نتوانست وارد زمین بازی شود. بلینگام از فهرست بازی برابر والنسیا نیز کنار گذاشته شد و از روی سکوها نظاره‌گر برتری 5-1 تیمش بود.

1954128

در بیانیه اتحادیه فوتبال انگلیس آمده است: «ما امیدواریم که بلینگام به‌زودی به اردوی تیم ملی برگردد و اینجا کار کند.» لوی کالویل نیز دیگر ملی پوشی بود که به دلیل مصدومیت مجوز بازگشت به باشگاهش برایتون را دریافت کرد.

این در حالی است که اتحادیه فوتبال انگلیس در اولین روز اردوی تمرینی، باشگاه مادریدی را به چالش کشید و به بلینگام اجازه بازگشت به پایتخت اسپانیا را نداد. بالاخره امروز سه شنبه بعد از انجام آزمایشات پزشکی مجوز بازگشت جود صادر شد.

1950570

تیم ملی انگلیس دو بازی رسمی پیش‌رو دارد، این جمعه برابر مالت و دوشنبه آینده مقابل مقدونیه شمالی. اگرچه گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر امکان حضور بازیکن مادریدی در بازی دوم وجود داشت اما در نهایت با بازگشت او به مادرید موافقت شد.

دیدگاه‌ها