کد خبر : 1980099 | 24 آبان 1402 ساعت 09:50 | 50.9K بازدید | 10 دیدگاه

ناراحتی شدید بلینگام: از این وضعیت متنفرم!

جود بلینگام، ستاره انگلیسی رئال مادرید، از این که شرایط حضور در ترکیب تیم ملی کشورش را نداشته بسیار ناراحت است.

ناراحتی شدید بلینگام: از این وضعیت متنفرم!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام در جریان دیدار رئال مادرید برابر رایو وایه‌کانو از ناحیه کتف مصدوم شد و به همین دلیل نتوانست رئال مادرید را در دیدار برابر براگا در لیگ قهرمانان و والنسیا در لالیگا همراهی کند. 

با این حال، گرت ساوت‌گیت تصمیم گرفت که از او برای حضور در اردوی تیم ملی انگلیس پیش از دو دیدار باقی مانده از مرحله انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 دعوت کند تا شرایط او را به صورت دقیق زیر نظر بگیرد. 

کادر پزشکی تیم ملی انگلیس هم پس از انجام آزمایشات و ارزیابی دقیق شرایط این بازیکن اعلام کرد که او می‌تواند اردوی این تیم را ترک کند و به اسپانیا برگردد تا روند درمانش را تحت نظر پزشکان رئال مادرید ادامه دهد و بتواند خیلی زود دوباره آماده حضور در میادین شود. 

1954436

بلینگام پس از اعلام رسمی این خبر پیامی در شب گذشته در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرد: «همیشه از این که دیدارها را از دست بدهم نفرت دارم اما باید وضعیت این کتف را درست کنم. بهترین آرزوها را برای دوستانم در دو بازی پیش رو دارم و شما هواداران انگلیس را در ماه مارس خواهم دید!»

انگلیس باید در این دو دیدار باقی مانده از مرحله انتخابی یورو 2024 به مصاف مالت و مقدونیه شمالی برود و بلینگام در این دو بازی غایب خواهد بود.

دیدگاه‌ها