کد خبر : 1979964 | 23 آبان 1402 ساعت 15:32 | 30.8K بازدید | 11 دیدگاه

قرضی‌ها را رها نمی‌کنیم

ما در بارسلونا نگران این بازیکن‌ها هستیم

مدیر ورزشی بارسلونا تاکید کرد که بازیکنان قرضی را رها نکرده‌اند و عملکرد ان‌ها را به دقت زیر نظر دارند.

ما در بارسلونا نگران این بازیکن‌ها هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم مدیریت ورزشی بارسلونا به دقت روی بازار نقل و انتقالات نظارت دارد و البته توجهی دقیق نیز به عملکرد بازیکنانی دارد که از بارسلونا قرضی برای تیم‌هایی دیگر بازی می‌کنند. این را دکو به خوبی تشریح کرد.

1945683

در حال حاضر هشت بازیکن از بارسا قرضی در تیم‌های دیگر هستند: آنسو فاتی (برایتون)، لنگله (استون ویلا)، خولیان آرائوخو (لاس پالماس)، الکس وایه (لوانته)، دِست (پی اس وی آیندهوون)، پابلو توره (خیرونا)، اریک گارسیا (خیرونا) و چادی ریاض (بتیس).

دکو توضیح می‌دهد که همه آن‌ها را زیر نظر دارند تا در پایان فصل در مورد آینده‌شان تصمیم بگیرند: « ما عملکرد همه را پیگیری می‌کنیم. فکر می‌کنم به عنوان یک باشگاه باید این کار را انجام دهیم. ما یک باشگاه جدی و پیگیر روی بازیکنانمان هستیم و باید این را نشان دهیم. 

بازیکنان باید بدانند که ما نگران آن‌ها هستیم، زیرا آن‌ها هنوز دارایی ما هستند. ما بازیکنی را به دلیل اینکه از تیم قرضی جدا شده، رها نمی‌کنیم. گاهی بازیکن می‌خواهد به تیمی دیگر برود تا بیشتر بازی کند یا با ایده‌های مربی همخوانی ندارد. همانطور که تابستان امسال با اریک یا آنسو این اتفاق افتاد.»

1954027

مدیر ورزشی بارسا ادامه داد: «فکر می‌کنم این وظیفه ماست تا همه آن‌ها را تحت کنترل داشته باشیم. بویان عهده دار انجام این نظارت است اما در این راه او تنها نیست. من و کسانی دیگر در تیم مدیریت ورزشی به او کمک می‌کنیم. در پایان فصل و پس از مشورت با ژاوی در مورد آینده این بازیکنان تصمیم‌گیری خواهد شد.»

دیدگاه‌ها