کد خبر : 1979997 | 23 آبان 1402 ساعت 18:31 | 83.1K بازدید | 67 دیدگاه

پای سوپرمن تیم عبدی در جام جهانی لغزید (عکس)

آرشا شکوری در دقیقه 90 دیدار برابر انگلیس اشتباهی مرتکب شد که با ضربه هوشمندانه و متبحرانه بازیکن تیم حریف به گل برتری این تیم تبدیل شد.

پای سوپرمن تیم عبدی در جام جهانی لغزید (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیم نوجوانان ایران که اولین مسابقه خود در جام جهانی 2023 زیر 17 سال اندونزی را طوفانی آغاز کرد و موفق شد برزیل مدافع عنوان قهرمانی را با نتیجه 3 بر 2 از پیش رو بردارد، در دومین مسابقه هم عملکردی خیره کننده داشت و بار دیگر مقابل یکی از تیم‌هایی که سابقه قهرمانی دارد، نمایش تحسین‌برانگیز داشت.

1954200

شاگردان عبدی در این مسابقه ابتدا با یک گل پیش افتادند ولی در ادمه 2 گل خوردند و با شکست زمین مسابقه را ترک کردند.

آرشا شکوری که در مسیر صعود تیم نوجوانان ایران به جام جهانی درخشیده بود و در مصاف با برزیل هم با دادن یک پاس گل و سیوهای متعدد ستاره بی چون و چرای تیم بود، در مصاف با انگلیس هم نمایش بسیار خوبی داشت و در حالی که روی گل اول هم مقصر نبود، در صحنه گل دوم پس از خروج به موقعی که داشت، توپ به دلیل بارش باران و لغزنده بودن زمین به پاهایش برخورد کرد تا مقابل مهاجم انگلیس قرار بگیرد و او هم با یک ضربه دقیق دروازه شکوری را برای مرتبه دوم باز کرد.

1954201

البته که نوجوانان ایران با توجه به اینکه حتی تیم‌های برتر سوم هم شانس صعود دارند و در بازی آخر دیدار راحتی پیش رو دارند، بیش از نیمی از راه صعود را با پیروزی برابر برزیل طی کرده است.

دیدگاه‌ها