کد خبر : 1980006 | 23 آبان 1402 ساعت 19:19 | 40.2K بازدید | 30 دیدگاه

هرکول کشتی ایران در یک قدمی المپیک پاریس

با شرایطی که در چرخه انتخابی تیم ملی عنوان شده، می‌توان حضور امیرحسین زارع در المپیک پاریس را از همین حالا تقریبا قطعی دانست.

هرکول کشتی ایران در یک قدمی المپیک پاریس

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین زارع که تنها طلایی کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی 2023 صربستان بود و خیالش بابت سهمیه المپیک هم راحت است، تقریبا حضور خود را در این رویداد قطعی می‌داند.
در چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد که امروز منتشر شد، شرایط ویژه‌ای برای زارع در نظر گرفته شده است که رقبای او را تقریبا ناامید می‌کند! 
در این بخش آمده است: 
1-     امیرحسین زارع از حضور در مسابقات قهرمانی کشور معاف است.
2-     کادر فنی موارد زیر را درنظر گرفته است:

-    نفر اول قهرمانی کشور همراه با امیرحسین زارع به یک تورنمنت بین المللی اعزام و در صورتیکه امیرحسین زارع در تورنمنت فوق نتیجه بهتری کسب نماید ملی پوش ایران در مسابقات المپیک 2024 پاریس می‌باشد.
-    تنها درصورتیکه امیر حسین زارع در تورنمنت فوق در مسابقه رودر رو مغلوب قهرمان کشور شود و قهرمان کشور مدال طلای آسیا کسب نماید در آن صورت یک تورنمنت بین المللی یا انتخابی تعیین می‌گردد.
-    در صورتی که نفر اول قهرمانی کشور، در رقابت‌های قهرمانی آسیا صاحب عنوانی غیراز قهرمانی شود، امیر حسین زارع برای المپیک 2024 پاریس انتخاب میگردد.

بدین ترتیب زارع حتی ممکن است در هیچ انتخابی شرکت نکند و با ناکامی دیگر نمایندگان ایران در مسابقات آسیایی صاحب دوبنده تیم ملی در پاریس شود. او حتی در صورت ناکامی در یک تورنمنت بین المللی و شکست برابر رقیب ایرانی خود، بازهم می‌تواند در انتخابی رودررو و یا یک تورنمنت دیگر شانس خود را بیازماید.

دیدگاه‌ها