کد خبر : 1980079 | 24 آبان 1402 ساعت 03:23 | 35.8K بازدید | 27 دیدگاه

درخشش ستاره جدید چلسی به سود سیتی شد!

اگر کول پالمر، ستاره جدید چلسی، اولین بازی با پیراهن تیم ملی انگلیس را انجام دهد، بند پاداشی برای منچسترسیتی فعال خواهد شد.

درخشش ستاره جدید چلسی به سود سیتی شد!

به گزارش "ورزش سه"، پالمر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تصمیم به ترک منچسترسیتی گرفت و راهی چلسی شد تا فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند. 

او خیلی زود جایش را در ترکیب این تیم باز کرد و موفق شد به یکی از مهره‌های درخشان و مورد اعتماد مائوریسیو پوچتینو در این تیم تبدیل شود و همین اتفاق باعث شد که گرت ساوت‌گیت او را به اردوی تیم ملی انگلیس دعوت کند. 

حالا روزنامه انگلیسی سان خبر داده که اگر این بازیکن در یکی از دو دیدار سه شیرها برابر مالت یا مقدونیه شمالی در مسابقات انتخابی جام ملت‌‎های اروپای 2024 به میدان برود، بند پاداشی که در قرارداد انتقال او به چلسی گنجانده شده بود فعال خواهد شد. 

1953407

چلسی این ستاره را با مبلغی در حدود 46 میلیون یورو به خدمت گرفت اما بند پاداشی چهار میلیون یورویی هم در این قرارداد وجود داشت که یکی از آنها مربوط به انجام اولین بازی ملی این بازیکن برای انگلیسی بود که احتمال می‌رود در طی روزهای آتی فعال شود. 

پالمر در آخرین بازی چلسی پیش از وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر برابر منچسترسیتی هم در زمین حاضر بود و موفق شد گل چهارم این تیم را در وقت‌های تلف شده از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند تا بازی با تساوی 4-4 به پایان برسد.

دیدگاه‌ها