کد خبر : 1980083 | 24 آبان 1402 ساعت 07:43 | 18.5K بازدید | 39 دیدگاه

تاثیر مسی: رکورد بیننده تلویزیونی فوتبال آمریکا شکست!

دن گاربر، نماینده پخش تلویزیونی لیگ آمریکا، می‌گوید که آمار دیده شدن برخی از بازی‌های فوتبال امسال در آمریکا شگفت انگیز بوده است.

تاثیر مسی: رکورد بیننده تلویزیونی فوتبال آمریکا شکست!

به گزارش "ورزش سه"، در کنفرانس "ساکرز میامی" در روز سه‌شنبه، بزرگترین رویداد شبکه‌های فوتبال در جهان، دن گاربر، نماینده لیگ آمریکا در مورد رشد بینندگان پخش لیگ با اپل تی‌وی خود صحبت کرد و اعتراف کرد که با اضافه شدن سوپراستار افسانه‌ای آرژانتینی در میانه فصل، اعداد پخش بی سابقه و غیرمنتظره بودند.

گاربر هنگام صحبت در مورد جزئیات مربوط به اعداد پخش، اعتراف کرد که از نتایج شگفت زده شده است. او گفت: "ما بیش از یک میلیون بیننده برای بزرگترین بازی‌ها قبل از بازی‌های پلی آف داشتیم، هیچ کس چنین انتظاری نداشت.

1954378

برای درک بهتر، میانگین بازی لیگ ملی هاکی در ایالات متحده کمتر از 500 هزار بیننده زنده در تلویزیون، دارد. اگرچه اعداد و ارقام به صورت عمومی منتشر نشده است، اظهارات گاربر در مورد اعداد استریم اپل احتمالاً می‌تواند مربوط به اضافه شدن فوق ستاره آرژانتینی باشد. MLS دیگر فقط یک لیگ آمریکای شمالی نیست. با مسی، آنها اکنون بین المللی هستند.

مسی در آستانه یک تورنمنت کاملاً جدید (لیگز کاپ) به اینتر میامی آمد و در آن قهرمان شد و کفش طلا را نیز به خود اختصاص داد. پلی آف MLS 2023 قرار است پس از پایان تعطیلات بین المللی فیفا با فرمتی جدید از سر گرفته شود.

1954376

در کنفرانس غرب بازی‌ها با رویارویی اسپورتینگ کانزاس سیتی با هیوستون دینامو و سیاتل ساندرز مقابل لس آنجلس گلکسی شروع خواهد شد، در حالی که در کنفرانس شرق، اف سی سینسیناتی و فیلادلفیا یونیون باهم رو به رو می‌شوند و  دیگر بازی را اورلاندو سیتی در مقابل کلمبوس کرو برگزار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها