کد خبر : 1979672 | 22 آبان 1402 ساعت 11:42 | 15.8K بازدید | 7 دیدگاه

شوک به انگلیس: شاید بلینگام خط بخورد!

جود بلینگام، ستاره انگلیسی رئال مادرید، با تردیدهای بسیاری برای حضور در اردوی تیم ملی کشورش روبه‌رو است.

شوک به انگلیس: شاید بلینگام خط بخورد!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام در جریان دیدار رئال مادرید برابر رایو وایه‌کانو از ناحیه کتف مصدوم شد و نتوانست این تیم را در دو دیدار بعدی برابر براگا در لیگ قهرمانان و والنسیا در لالیگا همراهی کند. 

با این حال، گرت ساوت‌گیت تصمیم گرفت که از او برای حضور در اردوی تیم ملی انگلیس برای دیدارهای انتخابی یورو 2024 دعوت کند اما به نظر می‌رسد که احتمال حضور او در دو دیدار این تیم چندان زیاد نیست. 

سه شیرها باید در جمعه شب در ورزشگاه ومبلی برابر مالت به میدان بروند و پس از آن در روز دوشنبه هم مقابل مقدونیه شمالی حاضر خواهند شد و بلینگام در بین بازیکنانی است که احتمال حذف نامش از فهرست این تیم بسیار زیاد است. 

1953145

گفته می‌شود که شرایط او نسبت به هفته گذشته بسیار بهتر شده و حتی کارلو آنچلوتی در اقدامی محتاطانه نامش را از فهرست بازی برابر والنسیا خط زد اما احساس دردی که او همچنان دارد باعث شده که سرمربی تیم ملی انگلیس هم برای استفاده از این بازیکن تردید داشته باشد. 

تصمیم نهایی ساوت‌گیت به زودی اعلام خواهد شد و اگر نام این ستاره انگلیسی از فهرست تیم ملی کشورش خط بخورد، او به‌زودی به مادرید بازخواهد گشت تا روند درمانش را تحت نظر کادر پزشکی رئال مادرید ادامه دهد.

دیدگاه‌ها