کد خبر : 1980143 | 24 آبان 1402 ساعت 12:28 | 24.9K بازدید | 17 دیدگاه

خیال چلسی راحت: این ستاره به لندن می‌آید

مدیران چلسی از جذب ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، اطمینان خاطر کاملی دارند.

خیال چلسی راحت: این ستاره به لندن می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، درخشش اوسیمن در ترکیب ناپولی نقش مهمی در قهرمانی این تیم در رقابت‌های فصل گذشته سری آ داشت و باعث شد که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی به فکر جذب او باشند. 

این بازیکن به ستاره فصل گذشته سری آ ایتالیا تبدیل شد و آمار خوب گلزنی او توجه چند باشگاه بزرگ از جمله چلسی را جلب کرد اما آنها شرایط جذب او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته را نداشتند. 

قیمت بالای تعیین شده از سوی مدیران ناپولی برای فروش او و رد پیشنهاد هنگفت پاری سن ژرمن موجب شد که این ستاره در این فصل هم به حضورش در این تیم ادامه دهد اما اختلاف به وجود آمده بین او و این باشگاه احتمال جدایی‌اش را بیش از پیش افزایش داده است. 

1942218

اوسیمن چند روز پیش در گفتگویی مدعی شده بود که چند پیراهن از دو تیم لیگ برتری از جمله چلسی دارد و بسیاری معتقد هستند که او در واقع به این شکل اعلام کرد که احتمال حضورش در این باشگاه بسیار زیاد است. 

گفته می‌شود که آبی‌های لندن شرایط اقدام برای جذب او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ژانویه سال آینده میلادی را در نظر دارند اما احتمال این که آنها مجبور شوند تا پایان فصل برای به خدمت گرفتن اوسیمن صبر کنند و این بازیکن در پنجره تابستانی سال آینده به این باشگاه ملحق شود هم بسیار زیاد است.

دیدگاه‌ها