کد خبر : 1980161 | 24 آبان 1402 ساعت 13:40 | 27.1K بازدید | 7 دیدگاه

گزارش مارکا

وحشت المپیکی در انتظار بارسلونا

بارسلونا بازیکنان جوان زیادی دارد که ممکن است تابستان هم در تیم ملی اسپانیا و هم در تیم المپیک این کشور، توامان حاضر باشند.

وحشت المپیکی در انتظار بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، در پایان فصل جاری دو تورنمنت بزرگ را پیش رو خواهیم داشت. ابتدا یورو 2024 آلمان و سپس المپیک پاریس.

تیم ملی اسپانیا مجوز حضور در یورو 2024 را کسب کرده و تیم المپیک این کشور نیز در رقابت‌های پاریس حاضر خواهد بود. در یورو 2024 هدف کسب چهارمین قهرمانی و برابری با رکورد میزبان است و در المپیک 2024 نیز اسپانیا می‌خواهد مدال نقره دور قبل را با طلا عوض کند.

1954512

در این بین بارسلونا از حالا ترس و دلهره دارد و دلیل آن تعدد حضور بازیکنان جوان این تیم در تیم ملی و نیز تیم المپیک است. طبق گزارش مارکا، سانتی دنیا، مربی المپیک، بعد از رقابت‌های یورو فهرست نهایی خود را اعلام خواهد کرد و از حالا می‌توان متصور بود که از بارسا بازیکنانی چون پدری، گاوی، بالده، فرمین لوپز و یامال حاضر باشند. به اینها آنسو فاتی و اریک گارسیا، بازیکنان قرضی بارسا، در برایتون و خیرونا را نیز باید اضافه کرد. 

بازیکنان متولد یک ژانویه 2001 به بعد می‌توانند در المپیک باشند و هر تیم از سه بازیکن بزرگسال نیز می‌تواند استفاده کند. در سال 2021 پدری برای اسپانیا هم در یورو و هم در المپیک بازی کرد و با حضور در اکثر بازی‌های بارسا در فصل 21-2020 به یک خستگی مزمن و مصدومیت‌های متوالی ناشی از آن دچار شد.

بارسلونا بیم این را دارد تا اتفاق پدری دوباره تکرار شود که می‌تواند کاملا به ضرر تیم برای فصل بعد باشد.

دیدگاه‌ها