کد خبر : 1980222 | 24 آبان 1402 ساعت 18:52 | 36.9K بازدید | 24 دیدگاه

لیگ برتر والیبال؛

شش از شش: بی‌رحم و قدرتمند مثل تیم عطایی

تیم فولاد سیرجان ایرانیان با کسب ششمین برد متوالی به صدرنشینی خود در لیگ برتر مردان تداوم داد.

شش از شش: بی‌رحم و قدرتمند مثل تیم عطایی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد سیرجان ایرانیان که با پنج برد متوالی و 15 امتیاز همچنان صدر جدول را در اختیار داشت، این هفته در سالن گهر روش سیرجان میزبان مس رفسنجان بود.

شاگردان بهروز عطایی، سرمربی فولاد سیرجان ایرانیان، در این مسابقه سه بر یک مس را شکست دادند تا به ششمین برد خود دست یابند و با 18 امتیاز در صدر باقی بمانند.

مس رفسنجان در ست دوم این مسابقه 25 بر 22 به پیروزی رسید، اما با واگذاری نتایج ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 18 و 25 بر 23 چهارمین شکست فصل را تجربه کرد.

مسعود یزدان‌پناه و محمدحسین شفقی، نماینده سازمان لیگ و ناظر فنی و داوری این مسابقه بودند که سه هزار تماشاگر داشت. مرتضی حسن علائی و محمد آقایی نیز قضاوت این دیدار را به عنوان داوران اول و دوم، برعهده داشتند که به مدت دو ساعت 11 دقیقه طول کشید.

این مسابقه چهار کارت زرد و قرمز داشت. تیم فولاد سیرجان کارت تاخیر گرفت، رضا اصلانی کارت زرد دریافت کرد و جواد حسین‌آبادی در ست سوم با دریافت کارت زرد و قرمز اخراج شد.

1954640

در چهلمین دیدار لیگ برتر مردان در سال 1402، تیم گیتی پسند در سالن مخابرات شهر سی‌وسه پل میزبان طبیعت بود. شاگردان سیدسعید عقیلی که در پایان هفته پنجم با چهار برد و 12 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گرفتند، در این مسابقه به دنبال کسب پنجمین برد خود بودند تا جایگاه خود را تثبیت کنند و با شکست طبیعت به این هدف خود دست یافتند.

ازسوی دیگر تیم تازه وارد طبیعت که با دو برد و هفت امتیاز در رتبه ششم قرار داشت، به دنبال تداوم شگفتی‌سازی خود در این رقابت‌ها بود اما تنها در ست نخست موفق به شکست نماینده اصفهان با امتیاز 27 بر 25 شد و در سه ست بعدی با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 19 و 25 بر 17 مغلوب میزبان خود شد. گیتی‌پسند با شکست طبیعت به پنجمین برد خود دست یافت و 15 امتیازی شد.

محمدحسن خوشدل، بهروز جعفری، میثم پارسه و مهرداد شوشتری به ترتیب به عنوان نماینده سازمان لیگ، ناظر فنی و داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

دیدگاه‌ها