کد خبر : 1980358 | 25 آبان 1402 ساعت 13:34 | 49.8K بازدید | 10 دیدگاه

پایان کابوس بارسا: از شر این مدافع راحت شدیم!

باشگاه پی اس وی آیندهوون قصد دارد پیشنهادی را برای جذب دائمی سرجینیو دست، مدافع آمریکایی، به بارسلونا ارائه کند.

پایان کابوس بارسا: از شر این مدافع راحت شدیم!

به گزارش "ورزش سه"، دِست در سال 2020 به رویای همیشگی‌اش رسید و به بارسلونا پیوست و امیدوار بود که بتواند جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم به دست آورد. 

مدیران بارسلونا هم باور داشتند که این بازیکن، که یکی از بازیکنان درخشان ترکیب آژاکس بود، بتواند راه حلی طولانی مدت برای پست مدافع راست این تیم در لالیگا باشد اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت و او نتوانست انتظارات را برآورده کند.

شرایط تا جایی پیش رفت که او تنها 72 بازی برای بارسلونا انجام داد و در نهایت به صورت قرضی راهی میلان شد اما حتی در این تیم هم دوام نیاورد و بارسا که به دنبال فروش او بود هم نتوانست مشتری مناسبی برای این مدافع پیدا کند. 

1761369

این بازیکن 23 ساله در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال راهی پی اس وی آیندهوون شد و حالا روزنامه اسپورت خبر داده که این باشگاه قصد دارد پیشنهادی را به صورت رسمی برای جذب دائمی او به بارسلونا ارائه کند.

بند خریدی در قرارداد قرضی دست با این باشگاه گنجانده شده بود که آنها می‌توانستند با پرداخت 10 میلیون یورو این بازیکن را به صورت دائمی در اختیار داشته باشند و قرار است به زودی این مبلغ به باشگاه بارسا پرداخت شود که خبر خوبی برای مدیران این باشگاه به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها