کد خبر : 1980359 | 25 آبان 1402 ساعت 13:21 | 8.3K بازدید | 2 دیدگاه

افشای دلیل عدم توافق مربی کروات با ناپولی‌

آنتونی سریک، مدیربرنامه‌ ایگور تودور، اعلام کرد که این مربی قرارداد 7 ماهه با ناپولی‌ را نپذیرفت و به دنبال قرارداد بلندمدت بود.

افشای دلیل عدم توافق مربی کروات با ناپولی‌

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی سریک، مدیربرنامه‌ ایگور تودور، در مورد مذاکرات اخیر با ناپولی صحبت کرد و اعلام کرد که چرا توافقی با این باشگاه ایتالیایی حاصل نشده است.

سرمربی 45 ساله کروات به عنوان گزینه اصلی آئورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی‌، برای جانشینی رودی گارسیا انتخاب شده بود.

رودی گارسیا در 16 بازی به عنوان سرمربی ناپولی‌، 8 پیروزی، 4 تساوی و 4 باخت کسب کرده بود. دی لورنتیس در رم با تودور ملاقات کرد و همه نشانه‌ها حاکی از آن بود که او سرمربی بعدی است اما مذاکرات بین این دو به نتیجه نرسید. رئیس ناپولی سپس با والتر ماتزاری تماس گرفت و او را با قراردادی هفت ماهه به این باشگاه بازگرداند.

گاتزتا دلو اسپورت با سریک مصاحبه کرده و از او سوال شد که در مذاکرات با ناپولی چه اشتباهی رخ داده است: "باشگاه موضع بسیار روشنی دارد، آن‌ها مربی‌ای می‌خواهند که با سیستم 3-3-4 هماهنگ باشد‌. با این حال، اگر نام تودور مطرح است می‌دانند که سبک او فرق دارد."

1954883

او تایید که تودور علاقه نداشت فقط برای 7 ماه قرارداد امضا کند: "قطعا نه. ایگور زمینه‌ای می‌خواهد که در آن بتواند یک چرخه را تکمیل کند، پروژه‌ای که بتواند در طولانی‌مدت در آن برنامه ریزی کند. او هرگز قرارداد هفت ماهه را نمی‌پذیرفت."

سریک در مورد چگونگی پیشرفت مذاکرات صحبت کرد: "ناپولی نیازهای خود را برای ما توضیح داد و ما نیز خواسته‌هایمان را مطرح کردیم. ما هرگز نمی‌خواستم فقط تا انتهای فصل قرارداد امضا کنیم."

در نهایت از سریک پرسیده شد که آیا این موقعیت به یک فرصت از دست رفته برای تودور تبدیل می‌شود؟ او گفت:" اگر باشگاهی به این اندازه شناخته شده او را بخواهد، فوق‌العاده است، اما بستگی به این دارد که چه چیزی و از چه طریقی مورد نیاز است. فکر می‌کنم بهترین‌ها با علاقه به پیشنهاد دی لورنتیس گوش می‌دهند. ایگور فوق‌العاده است، او مطمئناً در بین برترین‌های ایتالیا قرار دارد. اما هیچ ناامیدی‌ای برای او وجود ندارد. آن‌ها فقط دو ایده متفاوت داشتند که با هم سازگار نبود."

دیدگاه‌ها