کد خبر : 1980378 | 25 آبان 1402 ساعت 15:04 | 6K بازدید | 7 دیدگاه

صبور باشید، به زمان نیاز داریم؛

غبیشاوی: هواداران فولاد حق دارند ناراحت باشند

محمدرضا غبیشاوی می‌گوید فولاد پس از آشنایی کامل با تفکرات ایگناسیو مارتینز به روزهای خوب خود برمی‌گردد.

غبیشاوی: هواداران فولاد حق دارند ناراحت باشند

به گزارش "ورزش سه"، فولاد که در دو دیدار برابر شمس آذر و مس رفسنجان شکست خورده بود، در هفته دهم لیگ برتر میزبان آلومینیوم اراک بود و موفق شد با گل ساسان انصاری در این مسابقه پیروز شود و با هشت امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار بگیرد. محمدرضا غبیشاوی که روی گل فولاد در این دیدار نیز تاثیرگذار بود، در گفت‌وگویی با خبرنگار ما درباره شرایط فولاد صحبت کرد.

غبیشاوی درباره پیروزی برابر آلومینیوم گفت: خدا را شکر که بازی را بردیم. نتایج ما آنطور که می‌خواستیم پیش نرفته بود و دو بازی را هم باخته بودیم و خیلی نیاز داشتیم که بازی برابر آلومینیوم را ببریم. آلومینیوم هم خیلی ما را اذیت کرد ولی خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم. بازی واقعا سخت بود اما ما با توجه به شرایط‌مان هم‌قسم شده بودیم که با سه امتیاز از زمین خارج شویم.

1953090

او در خصوص تاثیرگذاری روی تگ گل فولاد عنوان کرد: من چند هفته بازی نکردم و خدا را شکر توانستیم مثمرثمر باشم. البته همه چیز حاصل زحمت بچه‌ها بود و من هم توانستم توپ را بگیرم و ارسال کنم تا بچه‌ها گل بزنند اما همه زحمت‌ها را بچه‌ها کشیدند. فوتبال یک کار تیمی است و خدا را شکر توانستیم با کمک یکدیگر بازی را ببریم.

هافبک فولاد در واکنش به اعتراض آلومینیومی‌ها به داوری این مسابقه گفت: من درباره داوری‌ها صحبت نمی‌کنم و اظهارنظر در این مورد را به کارشناسان و بزرگترها می‌سپارم اما ما در نیمه اول خیلی از تیم حریف بهتر بودیم و چند موقعیت از دست دادیم و واقعا باید با پیروزی به رختکن می‌رفتیم. خدا را شکر در شروع نیمه دوم فشارهایمان جواب داد و توانستیم گل بزنیم. پس از آن هم طبیعی بود که آلومینیوم حمله کند، چون آنها هم نیاز به نتیجه داشتند و تیم بسیار خوب و دونده‌ای هم بودند‌. با این حال تاکید می‌کنم سه امتیاز این بازی حق ما بود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا فولاد موفق نشده در حد انتظار ظاهر شود، گفت: یکی از علت‌های این موضوع، تغییر شاکله اصلی تیم و جدایی بسیاری از بازیکنان سال قبل بود و زمان می‌برد که این تیم بخواهد هماهنگ شود. از طرفی ما واقعا بدشانسی آوردیم. اگر به بازی‌های اول‌مان نگاه کنید، در دو مسابقه ده نفره شدیم و در بازی برابر گل‌گهر هم هر چه زدیم، به تیر خورد. بدشانس بودیم و در این بین هم مربی تغییر کرد و باز هم به زمان نیاز داشتیم تا با افکار سرمربی جدید آشنا شویم. همه این مسائل دست به دست هم داده بودند که تیم شرایط خوبی نداشته باشد و شرمنده هواداران شویم. خدا را شکر در حال حاضر شرایط بهتر است و توانستیم این بازی را هم ببریم و شرایط‌مان بهتر شود.

بازیکن فولاد در مورد حضور ایگناسیو مارتینز در این تیم اظهار داشت: ایشان واقعا زحمت می‌کشند و وقت می‌گذارند و یک ایده جدید را وارد فوتبال ایران کرده است. ما به زمان نیاز داریم تا بتوانیم ایده‌های ایشان را اجرا کنیم و هماهنگ شویم و به چیزی که او می‌خواهد، برسیم. واقعا تا الان فرصت کافی نداشتیم اما بازیکنان بزرگ و کادرفنی خوبی داریم و زمانی که به شرایط مدنظر سرمربی برسیم، شرایط بسیار بهتر از این خواهد شد و نتایج خوبی خواهیم گرفت.

1948275

غبیشاوی درباره تعطیلات لیگ برتر گفت: این تعطیلات خیلی روی روند لیگ تاثیر می‌گذارد و به نفع هیچکس نیست. ما نمی‌دانیم چه زمانی بازی می‌کنیم و چه زمانی نه و در حال حاضر هم یک تیم ده بازی کرده و یک تیم هشت بازی. البته شرایط تیم ملی هم خاص است اما امیدواریم یک راه‌حلی پیدا کنند تا لیگ هم شرایط بهتری پیدا کند.

او همچنین در واکنش به دلخوری هواداران فولاد از نتایج و جایگاه این تیم در جدول عنوان کرد: هواداران حق دارند اما من از آنها خواهش می‌کنم مثل همیشه از تیم حمایت کنند و صبور باشند. ما به زمان نیاز داریم. درست است که ما امتیازاتی را از دست دادیم و شرمنده هواداران شدیم اما زمان بدهند تا ان‌شاءالله نتایج بهتری بگیریم و دل‌شان را شاد کنیم.

غبیشاوی درباره سه دیدار دشوار فولاد برابر تراکتور، سپاهان و استقلال گفت: درست است که حریفان قدرتمندی پیش رو داریم اما تیم‌ها به هم نزدیک هستند و هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید من راحت می‌برم. همان‌طور که دیدیم تا اینجا هم نتایجی غیرقابل پیش‌بینی به دست آمده است.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فولاد می‌تواند به جمع تیم‌های بالای جدول برسد، گفت: با وجود بازی‌های سختی که داریم، تنها فکر ما همین است که به بالای جدول برسیم. ما هم جوان‌های خوبی داریم و هم بازیکنان باتجربه خوبی در‌ کنارمان هستند که قطعا در کنار یکدیگر تلاش خواهند کرد که فولاد به روزهای خوب خود برگردد. بازی‌های سختی داریم اما فکر می‌کنم این تیم، شرایط بسیار خوبی پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها