کد خبر : 1980449 | 25 آبان 1402 ساعت 21:46 | 11.6K بازدید | 14 دیدگاه

آنقدر قدرت داریم ازبکستان را شکست بدهیم؛

علی کریمی: همیشه جو تیم ملی خوب بوده

هافبک تیم ملی ایران تاکید دارد توانایی کسب پیروزی در دیدار آینده برابر ازبکستان را دارند.

علی کریمی: همیشه جو تیم ملی خوب بوده

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی که دوباره با نظر امیر قلعه‌نویی به اردوی تیم ملی ایران دعوت شد و البته امروز شانس حضور در زمین مقابل هنگ‌کنگ در نخستین مسابقه مرحله نخست مقدماتی جام جهانی 2026 را به‌دست نیاورد، در پایان این دیدار در میکسدزون ورزشگاه آزادی گفت: خدارا شکر بچه‌ها نمایش خوبی داشتند، عملکرد خوبی ارائه دادیم و می‌توانستیم خیلی زودتر از این کار هنگ‌کنگ را تمام کنیم و بین گل‌های دوم و سوم انقدر طول نکشد.

ویدئو: 316910

او ادامه داد: شروع خوبی برای مقدماتی جام جهانی بود و البته مسابقه خوبی را در راه جام ملت‌های آسیا انجام دادیم. به همه و مردم ایران بخاطر این پیروزی شیرین تبریک می‌گویم و امیدوارم در مسابقه آینده هم خیلی خوب کار کنیم.

هافبک ایرانی کایسری اسپور با بیان اینکه شرایط خوبی دارم، عنوان کرد: همه تلاشم را می‌کنم تا هر طور شده برای تیم ملی کشورمان مثمر ثمر باشیم.

علی کریمی درباره دیدار آینده تیم ملی ایران مقابل ازبکستان ابراز کرد: مطمئنا مسابقه سختی خواهیم داشت؛ یکی از تیم‌های خوب آسیا هستند که در دیدار آینده میزبان خواهند بود، اما فکر می‌کنم تیم ما آنقدر توان دارد که بتواند ازبکستان را در زمین خودش هم شکست بدهد.

او در مورد جو تیم ملی اظهار کرد: همیشه جو تیم ملی خوب بوده و از مردم انتظار می‌رود از این تیم حمایت کنند تا در مسابقات آتی نمایش خوبی داشته باشیم و نتیجه بگیریم.

دیدگاه‌ها