کد خبر : 1980490 | 26 آبان 1402 ساعت 08:24 | 46.4K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره جنجالی کوتاه نمی‌آید: بازگشت پر قدرت!

دله الی، ستاره پر حاشیه انگلیسی، با انتشار پستی خبر از تلاش برای بازگشت قدرتمندانه‌اش به میادین فوتبال داد.

ستاره جنجالی کوتاه نمی‌آید: بازگشت پر قدرت!

به گزارش "ورزش سه"، الی اخیرا روزهای سختی در درون و بیرون از زمین فوتبال تجربه کرده و در حال حاضر مشغول طی کردن روند درمان مصدومیتش است که باعث شده قادر به همراهی اورتون نباشد. 

او که مدتی پیش در مصاحبه‌ای از شرایط سختش در دوران کودکی صحبت کرده و از اعتیادش به قرص‎‌های مختلف خبر داده بود، اخیرا به گفته شان دایش به کادر فنی اورتون مشاوره‌های فنی می‌دهد و به گزینه مورد اعتماد آن‌ها تبدیل شده است. 

با این حال، این بازیکن 27 ساله هنوز هم به‌صورت جدی به دنبال طی کردن روند درمان و بازگشت به میادین است تا بتواند ثابت کند که توانایی تبدیل شدن دوباره به ستاره درخشانی که زمانی مهره کلیدی تاتنهام بود را دارد. 

1955162

این ستاره انگلیسی مشغول کار کردن روی شرایط جسمانی‌اش به صورت خاص و ویژه در دوبی است و تصویری از خودش در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و در توضیح آن نوشته است: «تا زمانی که من برنده نشوم، چیزی تمام نشده است.»

قرارداد الی با باشگاه اورتون در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و این یعنی او زمان زیادی برای بازگشت به اوج آمادگی و ثابت کردن خودش در ترکیب تیم دایش برای متقاعد کردن مدیران این باشگاه و امضای قرارداد جدید نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها