کد خبر : 1980495 | 26 آبان 1402 ساعت 01:30 | 37K بازدید | 29 دیدگاه

برد در 90+3 از دست رفت؛

اشتباه حنانوف و افسوس تاجیکستان! (عکس)

تیم ملی تاجیکستان در دیداری حساس برد مقابل اردن را در آخرین دقایق از دست داد.

اشتباه حنانوف و افسوس تاجیکستان! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته اول مقدماتی جام جهانی در آسیا، تیم تاجیکستان در ورزشگاه مرکزی شهر دوشنبه میزبان تیم اردن بود. این بازی در حالی با حضور پرشور تماشاگران تاجیک برگزار می‌شد که پیتر سگرت سرمربی آلمانی تمام نفرات سرشناس را در ترکیب خود قرار داده بود.

ویدئو: 316932

در حالی که تاجیکستان در این بازی نمایش خوبی را ارائه کرده بود، شاگردان سگرت برای گلزنی تا دقیقه 89 صبر کردند. در این دقیقه از بازی شوت احسان پنشنبه با واکنش دروازه‌بان حریف همراه شد و در ادامه شهرام سامیف موفق شد دروازه حریف را روی ریباند باز کند.

بعد از این گل هواداران تاجیکستانی مشغول خوشحالی بودند اما ناگهان یک ارسال از سمت راست روی غفلت وحدت حنانوف، گل تساوی را برای اردن به همراه داشت تا تاجیکستان به شکلی باورنکردنی پیروزی خود را در دقیقه 90+3 از دست بدهد.

1955178

تاجیکستان که باتوجه به شکست پاکستان مقابل عربستان، شانس خوبی داشت تا با برد در این بازی خود را به عنوان مدعی دوم صعود معرفی کند، به شکلی تلخ دو امتیاز خانگی را از دست داد تا حالا امیدوار به برد برابر پاکستان در خارج از خانه باشد.

دو تیم نخست هر گروه از این مرحله صعود خواهند کرد و همچنین به صورت مستقیم جواز حضور در جام ملت‌های آسیا را به‌دست می‌آورند.

دیدگاه‌ها