کد خبر : 1980502 | 26 آبان 1402 ساعت 09:43 | 18.1K بازدید | 21 دیدگاه

کلمبیا ۲-۱ برزیل: کامبک بزرگ با دبل دیاز

برزیل در یک بازی خارج از خانه از مرحله مقدماتی جام جهانی، با نتیجه ۲-۱ مغلوب کلمبیا شد.

کلمبیا ۲-۱ برزیل: کامبک بزرگ با دبل دیاز

به گزارش "ورزش سه"، از هفته پنجم مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در آمریکای جنوبی، برزیل و کلمبیا برابر هم‌دیگر قرار گرفتند. برزیل تا پیش از این ۷ امتیاز داشت و به دنبال دو رقمی کردن امتیازاتش بود.

برزیلی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۴ به گل رسیدند. همکاری گابریل مارتینلی و وینیسیوس جونیور، بازیکن آرسنال را در موقعیت گلزنی قرار داد و او موفق شد با ضربه‌ای دقیق بازی را یک بر صفر کند.

1955189

در ادامه دیگر از حملات و طوفان ابتدایی برزیل در زمین خبری نبود و کلمبیا بازی را در اختیار گرفت. آن‌ها ابتدا نتوانستند موقعیت زیادی خلق کنند، اما در دقیقه ۳۱ حرکت زیبای لوئیز دیاز دروازه برزیل را در خطر قرار داد ولی او در شوت‌زنی معطل کرد و آلیسون توپش را نصیب خود کرد.

ویدئو: 316941

در نیمه اول دو تیم موقعیت دیگری نداشتند و بازی با نتیجه ۱-۰ به پایان رسید.

نیمه دوم نسبتا پایاپای و پربرخورد آغاز شد اما بازی همچنان با نتیجه یک-صفر دنبال می‌شد. در دقیقه ۶۸ شوت از راه دور خطرناک رافینیا به تیر خورد و دروازه میزبان را به شکل جدی تهدید کرد.

در دقیقه ۷۵ لوئیز دیاز زهرش را ریخت و بازی را مساوی کرد. سانتر بورخا در سمت چپ به محوطه جریمه آمد و در مقابل دروازه، دیاز هم‌تیمی‌اش را مغلوب کرد تا بازی مساوی شود.

1955190

۴ دقیقه بعد در اتفاقی باورنکردنی کلمبیا کامبکش را تکمیل کرد و ۲-۱ جلو افتاد. سانتر خامس رودریگز از سمت راست و باز هم لوئیز دیاز، او با ضربه سر توپ را به تور چسباند و برد را به تیمش هدیه داد.

1955191

در ۱۰ دقیقه پایانی بازی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با همان نتیجه ۲-۱ به پایان رسید.

دیدگاه‌ها