کد خبر : 1980503 | 26 آبان 1402 ساعت 09:57 | 21K بازدید | 115 دیدگاه

آرژانتین ۰-۲ اروگوئه: غافلگیری یاران مسی در خانه

آرژانتین در دیداری خانگی با نتیجه ۲-۰ به اروگوئه باخت و اولین شکستش در مقدماتی جام جهانی را تجربه کرد.

آرژانتین ۰-۲ اروگوئه: غافلگیری یاران مسی در خانه

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین در هفته پنجم در مسابقات مقدماتی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی، مقابل اروگوئه قرار گرفت تا با پیروزی در این بازی، صدرنشینی‌اش را تثبیت کند.

ویدئو: 316940

بازی را مهمان بهتر آغاز کرد. در دقیقه ۱۱ داروین نونیز از اوتامندی و رومرو عبور کرد و در نزدیکی نقطه پنالتی می‌توانست گل اول را به ثمر برساند اما ضربه‌اش از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه کمی از سرعت بازی خوابید و برخوردها و خطاهای بازیکنان، بازی را کند و خسته‌کننده کرده بود. هیچ‌کدام از دو تیم توانی برای تهدید دروازه حریف‌شان نداشتند. تا اینکه در دقیقه ۴۱، ماتیاس وینا، روی اشتباه مولینا توپ را از او ربود و در سمت چپ صاحب توپ شد. او بلافاصله توپ را به محوطه جریمه فرستاد اما در مقابل دروازه کسی نبود و توپ از همه گذشت، در سمت راست محوطه جریمه، رونالد آرائوخو سر رسید و بدون مکث توپ را به سمت دروازه شوت زد و کاری از دست امیلیانو مارتینز برنیامد تا بازی در نیمه اول یک-صفر شود.

1955194

پنج دقیقه پایانی نیمه اول اتفاقی رخ نداد و بازی با همان نتیجه به اتمام رسید.

در نیمه دوم آرژانتین کمی جلوتر کشید تا بازی را به سود خود برگرداند. در دقیقه ۵۷ ضربه کاشته مسی به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه اروگوئه به خوبی از تک گلش دفاع کرد و به آرژانتین اجازه نداد دروازه‌اش را تهدید کند. آن‌ها حتی از روی ضدحمله‌های نصف و نیمه سعی در بیشتر کردن اختلاف داشتند اما ناتوان بودند تا بازی همچنان با یک گل آرائوخو ادامه پیدا کند.

1955192

در دقیقه ۸۷ روی یکی از حملات آرژانتین، توپ لو رفت و نیکلاس دلا کروز توپ را بلافاصله به خط حمله و برای نونیز فرستاد. داروین از سرعتش استفاده کرد و در موقعیت تک به تک با مارتینز قرار گرفت. این مهاجم این بار از فرصتش استفاده کرد و مارتینز را شکست داد تا بازی دو-صفر شود.

1955193

آرژانتین که پس از گل دوم به شوک فرو رفته بود، موقعیت بزرگی برای گلزنی خلق نکرد تا بازی با نتیجه ۲-۰ به اتمام برسد.

دیدگاه‌ها