کد خبر : 1980522 | 26 آبان 1402 ساعت 13:09 | 21.4K بازدید | 12 دیدگاه

لحظات دراماتیک: این نمایش در بهشت نوشته شده بود!

بریس دیاز، اشک‌های پدر و شادی یک ملت

پدر لوئیز دیاز که به تازگی از اسارت آدم‌رباها آزاد شده است، پس از گلزنی پسرش برابر برزیل، از خود بی خود شد.

بریس دیاز، اشک‌های پدر و شادی یک ملت

به گزارش "ورزش سه"، کلمبیا در یک شب فراموش نشدنی برای وینگر لیورپول، موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد برزیل گذشته و یک شگفتی بزرگ را در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 رقم بزند. جایی که شاگردان نستور لورنزو بازی باخته را با پیروزی عوض کردند.

این پیروزی، در حضور پدر لوئیز دیاز رقم خورد. جایی که او روزهای سختی را سپری کرد و پس از آزادی از دست آدم رباها، روی سکوهای استادیوم متروپولیتن روبرتو ملندز شاهد درخشش پسرش بود و لحظه‌های احساسی را رقم زد.

مانوئل دیاز خیمنز، پدر 58 ساله وینگر تیم ملی کلمبیا، چند هفته پیش توسط چریک‌های ELN در کلمبیا ربوده شد و پس از تحمل یک دوره سخت 12 روزه، بالاخره آزاد شد و به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

1955240

به نظر می‌رسد که آزادی پدر دیاز کاملا روی عملکرد این بازیکن اثرگذار بوده است چرا که ستاره 26 ساله لیورپول، مرد شماره یک تیم ملی کشورش در دیدار حساس برابر برزیل بود و موفق به ثبت 2 گل شد.

گابریل مارتینلی، ستاره آرسنال، تنها پس از گذشت چهار دقیقه، برزیل را پیش انداخت. اما لوئیز دیاز در فاصله زمانی کوتاه و با دو ضربه سر، که اولی در دقیقه 75 و دومی در دقیقه 79 به ثمر رسیدند، پس از سال‌ها، پیروزی کلمبیا را برابر برزیل رقم زد.

مانوئل دیاز خیمنز که پیراهن کلمبیا را به همراه یک تسبیح نقره‌ای پوشیده شده بود، روی سکوهای استادیوم متروپولیتن روبرتو ملندز و بالای سر هواداران اطرافش نظاره‌گر درخشش فرزندش بود و پس از گل دوم پسرش کاملاً تحت تأثیر احساسات قرار گرفت.

پس از آن بود که پدر و مادر ستاره تیم ملی کلمبیا نتوانستند جلوی احساسات خود را بگیرند و روی سکوهای ورزشگاه اشک می‌ریختند. تصاویری که توسط کارگردان تلویزیونی نیز شکار شد.

1955241

دیاز که در هنگام به ثمر رساندن هر دو گل به کنار زمین آمد و با اشاره به قسمت جایگاه ویژه استادیوم، گل‌هایش را به پدرش تقدیم کرده بود، در پایان بازی گفت: بله، من همیشه در زمین به پدرم فکر می‌کردم. او همیشه در لحظات سخت ذهنیت درستی داشت. این برد، این گل‌ها برای اوست. خدا را شکر می‌کنم، او همه چیز را ممکن می‌کند.

ستاره تیم ملی کلمبیا در پایان گفت: ما همیشه لحظات سختی را تجربه کرده‌ایم، اما زندگی شما را قوی و شجاع می‌کند. فوتبال هم همینطور است و زندگی هم همینطور. ما مستحق این پیروزی بودیم.

گل‌های دیاز مقابل هم تیمی‌اش در لیورپول، آلیسون بکر به ثمر رسید. دروازه‌بان برزیل در این خصوص گفت: «او یک دوست است، لوئیز این روزها رنج زیادی کشید. این فراتر از فوتبال است، او شایسته آن است.»

1955242

ویدیوی اشک‌ها و بی‌حالی پدر این ستاره فورا در شبکه‌های اجتماعی پخش شد و طرفداران از سراسر جهان آنچه را که می‌دیدند دوست داشتند.

یک کاربری در این زمینه نوشت: «نمی‌توانی فیلمنامه‌ای از این بهتر بنویسی».

کاربر دیگری نیز نوشت: «صحنه‌های احساسی فوق العاده. خوشحالم که او را سالم و زنده می‌بینم.»

یکی از هواداران دیاز نیز اظهار داشت: «در بهشت نوشته و ساخته شده بود تا لوئیز بهترین نمایش ممکن را اجرا کند.»

در حالی که کاربر دیگری گفت که «جادویی‌تر از این نمی‌شود.»

دیدگاه‌ها