کد خبر : 1980534 | 26 آبان 1402 ساعت 14:12 | 24.3K بازدید | 6 دیدگاه

رویای بردن برزیل: این زیباترین اشک شوق دنیاست!

نستور لورنزو، سرمربی تیم ملی کلمبیا، از پیروزی تیمش برابر تیم ملی برزیل سر از پا نمی‌شناسد.

رویای بردن برزیل: این زیباترین اشک شوق دنیاست!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کلمبیا صبح امروز به وقت ایران در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 در آمریکای جنوبی به مصاف برزیل رفت و موفق شد با نتیجه دو بر یک برابر این تیم به پیروزی برسد. 

لورنزو پس از پایان این بازی بسیار خوشحال بود. او در حالی که اشک می‌ریخت به جمع بازیکنانش پیوست، بعضی از آن‌ها را در آغوش گرفت و به رختکن رفت تا در کنار آن‌ها مشغول جشن گرفتن این پیروزی بزرگ شود. 

او در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره این برد اظهار داشت: «اشک ریختن از روی شوق زیباترین اتفاقی است که می‌تواند برای هر انسانی رخ دهد. بسیاری از ما امروز گریه کردیم. این برد پس از دو نتیجه تلخ به‌دست آمد. فشار زیادی روی ما بود. 

همه می‌گفتند که باید برزیل را شکست دهیم. این بازیکنان هم فشار را به خوبی حس می‌کردند. سعی کردم از زیر بار این فشار رها شویم. آغوش‌ها و در پایان بازی به خوبی نشانگر همه چیز بود و همچنین اشک‌های بسیاری که ریختیم.

1955279

ما باید ریسک می‌کردیم و تصمیم گرفتیم که تیم جلو بازی کند. خدارا شکر که توانستیم شرایط را تغییر دهیم. هرچه بازی پیش رفت، تیم ما هم بهتر عمل کرد. این بازیکنان قلب و روحشان را در زمین گذاشتند و این باعث خوشحالی من است. ما این توانایی را داشتیم که برابر تیمی مانند برزیل مقاومت کنیم. به آن‌ها ضربه زدیم و شرایط را تغییر دادیم تا برنده بازی باشیم.»

لورنزو همچنین درباره شرایط لوئیس دیاز گفت: «این هفته پر از احساسات متفاوت بود. اول هفته را با دیدار او با پدرش شروع کردیم و در آخر هم توانست دو گل در این بازی بزند. این تیم بسیار هیجان‌زده است. دیاز شایسته این شادی و خوشحالی است. گل‌های او در بهترین زمان ممکن به ثمر رسیدند.»

دیدگاه‌ها