کد خبر : 1980751 | 27 آبان 1402 ساعت 15:37 | 20K بازدید | 5 دیدگاه

پدرو: مورینیو من را می‌خنداند، او همیشه اینطور است

پدرو، بازیکن لاتزیو، می‌گوید ژوزه مورینیو را به خوبی می‌شناسند و حرف‌های او پس از دربی را به دل نمی‌گیرد.

پدرو: مورینیو من را می‌خنداند، او همیشه اینطور است

به گزارش "ورزش سه"، پدرو، بازیکن سابق رم و وینگر فعلی لاتزیو، در مورد رابطه خود با ژوزه مورینیو و همچنین خروج از رم در سال 2021 صحبت کرد.

پدرو در مصاحبه اخیر با اسپورت ایتالیا به تحلیل رابطه خود با سرمربی سابق چلسی پرداخت: "او مربی‌‌ای است که همیشه به او احترام گذاشته‌ام. او مربی قدرتمندی است که جام‌های زیادی را در دوران حرفه‌ای خود کسب کرده است. مورینیو در چلسی به من این فرصت را داد که در یک تیم زیبا بازی کنم و همچنین جام‌های زیادی را با هم به دست بیاوریم، از این بابت از او تشکر می‌کنم."

1955665

پدرو در مورد انتقاد مورینیو از فریب داور‌ در بازی اخیر مقابل رم گفت: "این من را می‌خنداند. از آنجا که همه می‌دانیم که مورینیو چگونه است، او این کار را در گذشته نیز انجام داده است. یک چیز می‌گوید، بعد یک چیز دیگر می‌گوید. به یاد دارم زمانی که مقابل رئال مادرید او پیروز شدیم، او چیزهای دیگری گفت، زمانی که ما یونایتد او را 4-0 شکست دادیم (من در چلسی بودم)، او چیزهای بیشتری گفت. او سال گذشته در دربی‌های رم بار حرف‌های زیادی زد. همیشه همین‌طور است، وقتی در مورد داور صحبت نمی‌کند، از تقویم مسابقات صحبت می‌کند یا در مورد بازیکنی که خودش را به زمین می‌اندازد. من او را به خوبی می‌شناسم، او مرد بسیار بامزه‌ای است. می‌دانم که او از کلمات برای پراکنده کردن تنش بزرگ دربی استفاده می‌کند. او را به خوبی می‌شناسم، زیرا او مربی من بود."

او همین‌طور درباره پایان همکاری با رم گفت: "مطمئناً در طول یک فصل حضورم در آنجا به اندازه کافی خوب نبودم، اما هنوز نمی‌دانم چرا اخراج شدم. حدس می‌زنم این‌ها اتفاقاتی هستند که می‌توانند برای هر کسی اتفاق بیفتد."

دیدگاه‌ها