کد خبر : 1980765 | 27 آبان 1402 ساعت 16:45 | 14K بازدید | 5 دیدگاه

او برای هلند هم می‌درخشد

حمایت کومان از ژاوی: پیشرفتش عالی بوده

رونالد کومان اطمینان دارد که ژاوی سیمونز می‌تواند برای هلند نیز مثل باشگاهش لایپزیش گل بزند و بدرخشد.

حمایت کومان از ژاوی: پیشرفتش عالی بوده

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی سیمونز فوتبالیستی است که از دوران کودکی در مورد او بحث و جدل وجود داشت. قبلاً در تیم نوجوانان بارسا در مورد پتانسیل او اختلاف نظر وجود داشت. یک عده معتقد بودند او بیشتر محصول تبلیغات و بازاریابی ایجنتش است و کسانی هم متقاعد شده بودند که او روزی می‌تواند در بین نخبگان فوتبال قرار بگیرد. حق با دسته دوم بود.

1939839

سیمونز حالا با تنها 20 سال یکی از ستاره های لایپزیش و هلند است. او در هر دو تیم شروع کننده است، هرچند در کشورش بحث‌هایی درباره عملکرد او در تیم ملی وجود دارد. 

ماه گذشته رونالد کومان از ضعف‌های سیمونز در کارهای تدافعی برابر فرانسه انتقاد کرد: «در دو نوبت، ژاوی سیمونز نمی‌دانست در اطرافش چه اتفاقی می‌افتد. ابتدا مدافع راست را تنها گذاشت و سپس اجازه داد بازیکن حریف به داخل محوطه پای بگذارد و ما را مجازات کند.»

کومان اکنون به کسانی که می‌گویند سیمونز در لایپزیش بهتر از هلند کار می‌کند، پاسخ داده است: «من با این موضوع موافق نیستم. البته او چند بازی بد در تیم ملی داشته، اما من بسیار خوشحالم که چنین بازیکنی را در تیم خودم دارم.»

1954160

سیمونز توانایی گلزنی خود را با لایپزیش نشان می‌دهد اما نه در تیم ملی، جایی که هنوز گلزنی نکرده است. با این حال کومان متقاعد شده که او به زودی گل خواهد زد.

کومان در کنفرانس خبری پیش از بازی امروز تیمش مقابل ایرلند گفت: «البته همه می‌خواهند گل بزنند، اما سیمونز به طرز فوق العاده‌ای در حال پیشرفت است. او این کار را در باشگاهش عالی انجام می‌دهد و در تیم ملی نیز انجام خواهد داد. تماشای بازی او خوشحال کننده است و نشان می‌دهد که آینده بزرگی دارد.»

دیدگاه‌ها