کد خبر : 1980770 | 27 آبان 1402 ساعت 17:11 | 21.2K بازدید | 36 دیدگاه

بدترین خبر برای رئال: وینی 75 روز نیست!

بر اساس آزمایشات انجام شده روی وینیسیوس جونیور مشخص شده ستاره رئال مادرید به مدت 2 ماه و نیم از میادین دور خواهد بود.

بدترین خبر برای رئال: وینی 75 روز نیست!

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، دچار پارگی در عضله دو سر ران پای چپ شده‌ است. این بازیکن برزیلی صبح امروز تحت آزمایش ام آر آی قرار گرفت تا مصدومیتش تایید شود.

وینگر رئال مادرید در دیدار مقابل کلمبیا روی یک تکل برای تصاحب توپ دچار آسیب دیدگی شد که موجب شد در نیمه اول زمین بازی را ترک کند.

از ابتدای مصدومیت او مشخص بود که قرار نیست به زودی برای رئال بازی کند و حتی در صحبت‌های پس از بازی این را تایید کرد: "فکر می‌کنم همان مصدومیت دفعه قبل است. من از همان‌‌جا احساس درد داشتم."

باید به خاطر داشت مصدومیتی که وینیسیوس به آن اشاره می‌کند، مصدومیتی است که او در بازی رئال مادرید مقابل سلتاویگو در تاریخ 25 آگوست متحمل شد و او را یک ماه از میادین دور نگه داشت.

1955698

پس از اولین معاینه در خاک برزیل، پزشکان تایید کردند که این فوتبالیست از ناحیه عضله ران چپش آسیب دیده و مهم‌ترین کار بازگشت او به مادرید است.

پس از انجام آزمایشات صبح امروز مشخص شد که او برای 2 ماه و نیم از میادین دور است. به این ترتیب، او همراه ادواردو کاماوینگا به جمع بازیکنان مصدوم رئال مادرید ملحق می‌شوند که فعلا در دسترس کارلو آنچلوتی نیستند. اکنون این سرمربی در مجموعه 9 بازیکن را در اختیار نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها