کد خبر : 1980809 | 27 آبان 1402 ساعت 21:41 | 43.1K بازدید | 21 دیدگاه

باشگاه لیگ برتری به صورت جدی بلینگام را می‌خواهد!

جوب بلینگام، برادر جود، ستاره رئال مادرید، پس از شروع درخشان در ساندرلند، مورد توجه یک باشگاه لیگ برتری قرار گرفته است.

باشگاه لیگ برتری به صورت جدی بلینگام را می‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بیشتر توجهات حول محور جود، برادرش، در رئال مادرید متمرکز شده است، خبری در مورد جوب بلینگام، در سایت‌های خبری انگلیس پخش شده است.

جوب از زمان انتقال از بیرمنگام سیتی به ساندرلند، عملکرد خوبی داشته است. این بازیکن ۱۸ ساله‌ در تک‌تک بازی‌های این تیم در چمپیونشیپ این فصل فیکس بوده است. او در این مدت سه گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است.

1955783

او به تیم ملی هم دعوت شده است و در تیم ملی زیر ۱۹ ساله‌های انگلیس عملکرد خوبی به نمایش گذاشته و توجه هواداران و رسانه‌ها را جلب کرده است.

طبق گفته منابع انگلیسی، تاتنهام به جذب این بازیکن علاقمند شده است. آنها از مدت‌ها قبل بلینگام را زیر نظر داشتند.

تاتنهام از فصل قبل از استعداد و توانایی‌های این بازیکن خبر داشت و چندین بار نمایندگانش را برای دیدن بازی او از نزدیک فرستاده است. این باشگاه به شکل جدی به دنبال جذب ستاره ساندرلند است و این انتقال به احتمال زیاد در همین ژانویه رخ می‌دهد.

1955784

باشگاه لندنی ممکن است در راه جذب بلینگام رقیب جدی‌ای داشته باشد. به گزارش سان، دورتموند در سال ۲۰۲۱ مشتاق بود که در فرصتی مناسب جوب را مانند جود به دورتموند ببرد. ستاره رئال قبلا در مورد این انتقال گفته بود: «این برای من یک رویا است. اما در نهایت به او بستگی دارد. امیدوارم او به عنوان یک پسر و یک بازیکن بیشتر از پیش پیشرفت کند.»

دیدگاه‌ها