کد خبر : 1980875 | 28 آبان 1402 ساعت 08:36 | 45K بازدید | 84 دیدگاه

امیدوارم تیم ببرد تا جریمه را ببخشند

پروین: فنونی‌زاده نباید آن حرف را می‌زد

علی پروین می‌گوید با درویش و یحیی در مورد حل اختلاف اخیر صحبت کرده است.

پروین: فنونی‌زاده نباید آن حرف را می‌زد

به گزارش “ورزش سه”، علی پروین سرمربی و کاپیتان سال‌های دور پرسپولیس که از دوستان نزدیک رضا ‌درویش محسوب می‌شود، در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط پرسپولیس پیش از مصاف برابر النصر عربستان اظهار کرد: پرسپولیس چند روزی حاشیه داشت اما الان حواشی کم شده و تیم تمرینات خود را پیگیری می‌کند. میان آقای گل‌محمدی و آقای درویش اختلاف نظرهایی وجود دارد که جزئی است و این جور اختلاف نظرها در همه تیم‌ها دیده می‌شود. پرسپولیس خود را برای بازی برابر النصر آماده می‌کند تا ان‌شاءالله برابر این تیم به برتری برسد.

بولت پرسپولیسجریمه بازیکنان؟
دو مساوی و یک باخت در فوتبال طبیعی است. حواشی و مشکلات حل شده و شنیده‌ام بازیکنان سرحال هستند تا برابر النصر به برتری برسند. امیدوارم با کسب چند نتیجه خوب باشگاه جریمه ۱۰ درصدی را هم ببخشد.

بولت پرسپولیسعملکرد درویش؟
او همه تلاشش را انجام داده تا بهترین شرایط را برای تیم فراهم کند. فراموش نکنید در این شرایط پول فراهم کردن واقعا سخت است. درویش هم در این شرایط خوب کار کرده که توانسته هم بخشی از قراردادهای امسال بازیکنان و هم بخشی از آپشن‌های پارسال را پرداخت کند. الان درویش تمام نیروی خود را روی تیم بزرگسالان گذاشته است و برای تیم‌های پایه هزینه نکرده است. آقای درویش همه تلاشش را کرده و اگر دو روز هم بد قولی می‌کند، بازیکنان نباید اعتصاب کنند. اگر آن‌ها هم چنین تصمیمی بگیرند، گل‌محمدی نباید چنین اجازه‌ای بدهد.

بولت پرسپولیسصحبت با درویش و یحیی برای حل اختلاف؟
بله! صحبت کرده‌ام و فکر می‌کنم دیگر اختلافات حل شده است. این مسائل در همه تیم‌ها وجود دارد. ان‌شاءالله پرسپولیس با چند برد دل هواداران را شاد خواهد کرد.

بولت پرسپولیساختلاف نکونام و یحیی؟
ما با استقلال در زمین رقابت می‌کنیم اما بیرون زمین همه با هم رفیق هستیم. این حواشی و مصاحبه قشنگ نیست که باعث شود هواداران هم علیه یک‌دیگر و بزرگان فوتبال صحبت کنند.

بولت پرسپولیسدرخواست فنونی‌زاده برای استعفای یحیی؟
آن‌ها هم نباید این حرف‌ها را بزنند. با یک باخت که نمی‌شود بگویید مربی برود. اصلا یحیی گل‌محمدی برود، چه کسی بیاید؟

دیدگاه‌ها