کد خبر : 1980880 | 28 آبان 1402 ساعت 09:48 | 13.8K بازدید | 1 دیدگاه

نفس راحت پی‌اس‌جی: مچ پای این ستاره نشکست!

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، اعلام کرد که مچ پای وارن زئیر امری نشکسته است.

نفس راحت پی‌اس‌جی: مچ پای این ستاره نشکست!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شب گذشته در مسابقات انتخابی جام ملت‎‌های اروپای 2024 روبه‌روی تیم ملی جبل الطارق به میدان رفت و این تیم را با 14 گل در هم کوبید. 

وارن امری که این فصل به ستاره پاری‌سن‌ژرمن تبدیل شده و با وجود سن کمی که دارد عملکرد بسیار درخشانی را در ترکیب این تیم به نمایش گذاشته، موفق شد برای اولین‌بار با پیراهن تیم ملی فرانسه هم به میدان برود. 

او این خوشحالی را با گلی که در دقیقه 16 به ثمر رساند تکمیل کرد اما این شادی خیلی طولی نکشید چون بازیکن حریف با خطایی که روی او انجام داد باعث شد که این بازیکن مجبور به ترک زمین شود. 

1955844

شدت این خطا به حدی بود که این نگرانی وجود داشت که مچ پای این ستاره جوان فرانسوی شکسته باشد اما حالا دشان اعلام کرد که چنین اتفاقی رخ نداده است، هرچند مصدومیت او نسبتا جدی به نظر می‌رسد. 

سرمربی تیم ملی فرانسه در این باره گفت: «مچ پای امری در جریان تکلی که از سوی سانتوس زده شد پیچید و ما مجبور به تعویض او شدیم. پای او در حال حاضر ورم کرده و به زودی آزمایشات بیشتری انجام خواهد شد.»

دشان ابراز امیدواری کرد که مصدومیت این ستاره تیمش جدی نباشد اما باید تا زمان اعلام نتایج آزمایشات و ارزیابی شرایط صبر کرد.

دیدگاه‌ها