کد خبر : 1980974 | 28 آبان 1402 ساعت 15:57 | 19.1K بازدید | 4 دیدگاه

سانتو گودبای پارتی در الاتحاد را لغو کرد

پس از برکناری نونو سانتو پرتغالی از سمت مدیر فنی این تیم، در ساعات اخیر جنجال در بین هواداران باشگاه الاتحاد عربستان آغاز شده است.

سانتو گودبای پارتی در الاتحاد را لغو کرد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه الاتحاد هفته قبل نونو سانتو سرمربی تیم را به دلیل کسب نتایج ضعیف و بدتر شدن روابطش با تعدادی از بازیکنان از جمله کریم بنزما، ستاره تیم فرانسوی برکنار کرد.

عصر روز گذشته، مدیریت الاتحاد از انتصاب مارسلو گالاردو آرژانتینی که دو بار با ریورپلاته آرژانتین قهرمان کوپا لیبرتادورس شد، به جای سانتو به عنوان سرمربی تیم خبر دادند.

1950656

چند روز پس از برکناری وی، برخی گزارش‌ها حاکی از خودداری بازیکنان الاتحاد از برگزاری جشن خداحافظی برای سرمربی پرتغالی پس از جدایی او از این سمت بود.

با این حال، ماجد هود، روزنامه‌نگار روزنامه الریاضیه عربستان، این گزارش‌ها را از طریق حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) تکذیب کرد و تأیید کرد که سرمربی پرتغالی کسی است که از برگزاری گودبای پارتی امتناع کرده است.

ماجد هود در این خصوص گفت: با توجه به سوالات فراوان، مدیریت و روابط عمومی در الاتحاد چندین‌بار با سانتو تلاش کردند تا جشن خداحافظی برگزار کنند اما وی عذرخواهی کرد.

او در پایان گفت: از شما آقای سانتو برای قهرمانی که سال‌ها از آن دور بودیم و اولین سوپرلیگ تاریخ باشگاه تشکر می‌کنیم.

سانتو در 56 بازی هدایت الاتحاد را برعهده داشت که 36 برد، 12 تساوی و 8 شکست با درصد برد 64.2 درصد به‌دست آورد.

این مرد پرتغالی اولین قهرمانی سوپرجام عربستان در تاریخ باشگاه را با الاتحاد به‌دست آورد و سپس قهرمانی لیگ حرفه‌ای را در سال 2023 پس از غیبت از سال 2009 به‌دست آورد.

دیدگاه‌ها