کد خبر : 1980987 | 28 آبان 1402 ساعت 16:50 | 36K بازدید | 35 دیدگاه

ستاره آرژانتین: جواب حماقت آن اروگوئه‌ای را نمی‌دهم

رودریگو دی‌پل دوست نداشت در مورد کنایه سنگین هافبک تیم ملی اروگوئه صحبت کند.

ستاره آرژانتین: جواب حماقت آن اروگوئه‌ای را نمی‌دهم

به گزارش "ورزش‌ سه"، بامداد جمعه در نیمه اول بازی جذاب آرژانتین و اروگوئه در مقدماتی جام جهانی، یک حادثه زشت بین بازیکنان دو تیم رخ داد. در یک اتفاق تکان‌دهنده، لیونل مسی، کاپیتان آرژانتین، به یک درگیری وارد و باعث شدت پیدا کردن آن شد.

1956084

این نزاع پس از آن آغاز شد که یک کاشته در پشت محوطه جریمه برای آرژانتین به‌دست آمده بود. در وقفه‌ای که پیش آمده بود، رودریگو دی‌پل، هافبک آرژانتینی، با ماتیاس اولیورا، مدافع اروگوئه، جر‌و‌بحث کردند. کمی بعد دو بازیکن شروع به هل دادن یک‌دیگر کردند و درگیری کمی بالاتر گرفت. کم‌کم دیگر بازیکنان حاضر در زمین مجبور به مداخله شدند.

1956085

با این حال، پس از اینکه لیونل مسی از پشت سر آمد و اولیورا را هل داد، درگیری بسیار شدیدتر شد. بازیکنان یکی پس از دیگری با هم‌دیگر بحث می‌کردند و یک‌دیگر را هل می‌دادند. 

در حالی که این جدل با دخالت داور و باقی بازیکنان در حال فروکش کردن بود، مانوئل اوگارته، هافبک پاری‌سن‌ژرمن به دی‌پل چیزی گفت که باعث عصبانیت او و باقی آرژانتینی‌ها شد. این بازیکن با لفظ و حرکتی زشت به دی‌پل بابت اینکه همیشه از مسی پشتیبانی و حمایت می‌کند و به نوعی بادیگارد او است، کنایه انداخت.

1956082

دی‌پل در همین رابطه صحبت کرد و گفت: «آن بازیکن اروگوئه حرکتش احمقانه‌ بود و اگر دوست دارید به آن اتفاق بپردازید، می‌توانید ولی من می‌خواهم در مورد فوتبال حرف بزنم. اروگوئه بهتر بود و برنده شد. ما یک بازی بزرگ برابر برزیل پیش‌رو داریم و روی آن تمرکز کرده‌ایم.»

دیدگاه‌ها