کد خبر : 1980991 | 28 آبان 1402 ساعت 17:06 | 6.3K بازدید | 2 دیدگاه

کاناوارو: ناپولی پیشنهادی به من نداد!

فابیو کاناوارو تایید کرد که پیشنهادی برای مربیگری در ناپولی‌ به دست او نرسیده بود و به احترام رئیس این باشگاه بازی مقابل امپولی را با حضور در ورزشگاه تماشا کرد.

کاناوارو: ناپولی پیشنهادی به من نداد!

به گزارش "ورزش سه"، فابیو کاناوارو اعلام کرد که ناپولی هرگز به او پیشنهاد جانشینی رودی گارسیا را نداده است. نام این مربی ایتالیایی به عنوان گزینه‌های مربیگری ناپولی‌ مطرح شده بود اما آن‌ها در نهایت والتر ماتزاری را تا پایان فصل به عنوان مربی موقت استخدام کردند.

کاناوارو در مورد شایعه پیشنهاد مربیگری در ناپولی‌ گفت: "چیزی وجود نداشت. من به احترام رئیس باشگاه، بازی ناپولی-امپولی در کنار آئورلیو دی لورنتیس تماشا کردم. آن‌ها الان ماتزاری را به خدمت گرفته‌اند. او محیط باشگاه را به خوبی می‌شناسد. امیدوارم شرایط را بهتر کند."

1956096

کاناوارو دو بار قهرمان چین شد، اما تنها یک بار در اروپا مربیگری کرده است. این اتفاق بین سپتامبر 2022 تا فوریه 2023 رخ داد. او به عنوان مربی بنونتو در سری B فعالیت کرد.

او درباره احتمالات مربیگری در آینده گفت: "هر تماسی باید در نظر گرفته شود، چه ایتالیا، چه اروپا یا هر جای دیگر. مردم می‌دانند من این شانس را دارم که ایده‌هایم را مطرح و تجربیاتم را منتقل کنم. البته، اگر من فقط بر اساس آنچه در بنونتو اتفاق افتاد قضاوت شوم، محدود می‌شوم‌. به روبرتو دی‌زربی نگاه کنید. شروع سختی داشت، حالا او یک مربی مطرح در لیگ برتر است. همین‌طور در مورد ماتزاری که شاید در موقعیت خوبی نبود اما همچنان مربی است. یا مارچلو لیپی که اخراج شد اما پس از آن قهرمان جام جهانی شد."

دیدگاه‌ها