کد خبر : 1981052 | 29 آبان 1402 ساعت 04:59 | 7K بازدید | 7 دیدگاه

هیچوقت به مربی خودم بی‌احترامی نمی‌کنم؛

واکنش خانم لیگ به حواشی: ما را رو ‌در‌ رو کنید!

افسانه چترنور پاسخ منتقدین را در گفت‌وگو با "ورزش سه" داد.

واکنش خانم لیگ به حواشی: ما را رو ‌در‌ رو کنید!

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت 2 روز از برگزاری دیدار ملوان و شهرداری سیرجان از هفته اول لیگ برتر زنان، حواشی مربوط به این دیدار تمامی ندارد. تقابل افسانه چترنور و شبنم بهشت با تیم سابق خود و در مقابل حضور مریم ایراندوست روی نیمکت تیم سیرجانی، موجب حساسیت بیش از حد این دیدار شد. ضمن اینکه گلزنی شبنم بهشت به حریف سیرجانی و نشان دادن علامت سکوت، از دیگر عوامل جنجالی این مسابقه بود. اما افسانه چترنور، خانم گل فصل گذشته که بعد از 9 سال حضور در تیم شهرداری سیرجان به دلیل اختلافات عدیده با مسئولین باشگاه سیرجانی از این تیم جدا شده است، در گفت‌وگو با "ورزش سه"، در خصوص این دیدار و حواشی بعدش به گفت‌وگو پرداخت که در ادامه خواهید خواند.

بولت هواداربازی را برنده شدید، اما حواشی آن همچنان ادامه دارد، حرکت خاصی علیه تیم سابقت انجام دادی؟
من یک استوری گذاشتم و خطاب به شبنم بهشت که زننده گل تیممان گفتم نوش جانت. این استوری من حاشیه‌ساز شده است درحالی که ما اگر این گل را به هر تیم دیگری می‌زدیم هم من این استوری را می‌گذاشتم. مسئولین باشگاه سیرجانی علیه ما اقدامات بدی انجام دادند و درصدی از قرارداد فصل گذشته را هم پرداخت نکردند. آنها گفتند اگر بقیه قراردادت را می‌خواهی، باید با ما تمدید کنی و پولم را ندادند. من به همین دلیل با آن‌ها مشکل دارم اما هیچ اقدامی خارج از چارچوب انجام ندادم و از پیروزی تیمم خوشحال شدم.

1956226

بولت هواداربحث اختلافت با خانم ایراندوست صحت دارد؟
به هیچ عنوان من به ایشان که مربی سابقم بوده است بی‌احترامی نکردم و نمی‌کنم. اصلا مگر فصل گذشته که من با شهرداری سیرجان به مشکل خوردم، خانم ایراندوست آن‌جا بود؟ از خود ایشان هم اگر سوال کنید فکر نمی‌کنم با من اختلافی داشته باشند و از من حرکت بدی دیده باشند. حاضرم شما و من با ایشان بنشینیم تا ببینیم اصلا اختلافی بین ما وجود دارد یا خیر؟ ایشان به شما بگوید آیا تاکنون از من حرکت بدی دیده است؟

بولت هوادارولی بعد از گلزنی شبنم بهشت خیلی خوشحال بودی.
من در این فصل بازیکن ملوان هستم و طبیعی است که خیلی خوشحال باشم. ملوان یک تیم مردمی است که امسال با تمام جان و دلم در خدمت آن‌ها خواهم بود و از هر پیروزی آن‌ها شاد خواهم شد. برای سیرجان هم من 9 سال با جان و دل بازی کردم و هیچ اختلافی با مردم و حتی از مسئولین باشگاه ندارم. مشکل من با برخی از افراد بود و از آن‌ها ناراحتم.

دیدگاه‌ها