کد خبر : 1981056 | 28 آبان 1402 ساعت 22:41 | 26.5K بازدید | 14 دیدگاه

شکست الدحیل قبل از استقلال و پرسپولیس

شاگردان کریستوفر گالتیه در دیدار مقابل الریان با یک گل شکست خوردند.

شکست الدحیل قبل از استقلال و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الدحیل قطر که یکی از حریفان پرسپولیس ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست، از ساعت 20 امشب (به وقت تهران) در ورزشگاه حمد الکبیر یکی از مسابقات مرحله گروهی جام اوریدو را مقابل الریان برگزار کرد.

الدحیل قطر با وجود اینکه در این مسابقه مهره‌های ملی‌پوش داخلی خود را در اختیار نداشت، اما از بازیکنان خارجی مثل ابراهیم بامبا، روبن سمدو، کیم مون هوان، اسحاق لیهاجی و... در ترکیب ابتدایی بهره می‌برد، نتوانست در بازی مقابل الریان نتیجه بگیرد و با شکست زمین را ترک کرد.

شاگردان کریستوفر گالتیه در دیدار امشب مقابل الریان با گلزنی اشرف بن شرقی برای الریان، با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند تا در جدول گروه B جام اوریدو قطر 9 امتیازی بمانند و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به حریف امشب خود، در جایگاه دوم قرار بگیرند.

1956240

تیم فوتبال الدحیل قطر که امید کمی برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دارد، روز دوشنبه هفته آینده باید در پنجمین دیدارش در این رقابت‌ها به مصاف استقلال تاجیکستان برود و روز چهاردهم آذرماه هم آخرین مسابقه گروه E را در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس ایران برگزار کند.

دیدگاه‌ها