کد خبر : 1981078 | 29 آبان 1402 ساعت 08:21 | 28.3K بازدید | 7 دیدگاه

دیاز بهترین چهره هفته آمریکای جنوبی؛

لوچو بهتر از مسی، الیسون و ستاره بارسلونا

لوییس دیاز با ثبت دو گل زده در جدال با برزیل به عنوان بهترین بازیکن دور پنجم آمریکای جنوبی معرفی شد.

لوچو بهتر از مسی، الیسون و ستاره بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، دور پنجم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی در روزهای گذشته برگزار شد که در اصلی ترین نتایج آن برزیل برابر کلمبیا شکست خورد و آرژانتین در نتیجه گرفتن مقابل اروگوئه ناکام ماند اما در این بین یک زوج هستند که نشان داده‌اند در کنار یکدیگر شرایطی بسیار آرمانی دارند؛ زمانی که نام این کشورها به گوش می‌خورد قطعا گوش به دنبال شنیدن نام‌های مسی، لوییس سوارز، داروین نونیز، آلیسبون و... می‌گردد، اما ستاره اصلی این روزهای این قاره وینگرهای تیم ملی کلمبیا هستند.

لوییس دیاز در دیدارهای این دور ۲ گل داشت و با ثبت ۹۴ درصد پاس صحیح همراه با ۴ دریبل موفق در جدال با برزیل عملکردی بسیار فوق العاده داشت و البته اگرچه دیاز در نقش گلزن کار بسیار بزرگی انجام داده، اما دیگر وینگر این تیم نقش به سزایی در نتیجه کلمبیا مقابل برزیل داشت و آن هم لوییس سینیسترا که چهار دوئل موفق داشت و ۸۰ درصد پاس‌هایش به مقصد صحیحی ارسال شد.

1956282

بنابر دیتای سایت سوفا اسکور اگر چه دیاز به عنوان بهترین بازیکن معرفی شد، اما این لیست به این ترتیب بود: دیاز (کلمبیا)، آلیسون (برزیل)، آرائوخو (اروگوئه)، مسی (آرژانتین)، گیرمو ماریپان (شیلی)، ماتیاس اولیورا (اروگوئه)، کوینتروس (بولیوی)، اریک پولگار (شیلی)، واکا (بولیوی)، گابریل سوازو (شیلی) و لوئیس سینیستررا (کلمبیا).

دیدگاه‌ها