کد خبر : 1981104 | 29 آبان 1402 ساعت 08:00 | 30.9K بازدید | 19 دیدگاه

دلافوئنته: امروز تلخ‌ترین روز زندگی‌ام در فوتبال بود‌

لوئیس دلافوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، پس از پیروزی برابر گرجستان در شب مصدومیت گاوی، این بازی را سخت‌ترین بازی عمرش نامید.

دلافوئنته: امروز تلخ‌ترین روز زندگی‌ام در فوتبال بود‌

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در دیداری تشریفاتی از مقدماتی یورو ۲۰۲۴، گرجستان مهمان اسپانیا بود. در دقیقه ۲۲ بازی گاوی به شکلی دردناک مصدوم شد که لحظاتی پس از آن مشخص شد که مصدومیت او از ناحیه رباط صلیبی است. لوئیس دلافوئنته که به دلیل بازی دادن به گاوی در این بازی تشریفاتی زیر بار انتقاد است، در مورد این دیدار با خبرنگاران صحبت کرد.

«نمی‌شود درباره بازی صحبت کرد. نمی‌توانم حرفی از بازی بزنم. مصدومیت گاوی همه ما را ناراحت کرد. ما در بین نیمه در رختکن هم صحبت زیادی نکردیم و نگران گاوی بودیم. متاسفانه شرایط ناراحت‌کننده‌ای است. حاضر بودم بازی را ببازیم ولی آن اتفاق نمیفتاد.

1956338

به نظر می‌رسد مصدومیت او جدی است. او واقعا نگران آسیب‌دیدگی‌اش است. امیدوارم بتواند زودتر این دوران را بگذراند. این تلخ‌ترین پیروزی‌ای است که در زندگی‌ام تجربه کرده‌ام.

1956339

ما منتظر تست‌های قطعی و پاسخ‌های واضح هستیم. او اکنون به همراه آلبرت لوکه، مدیر ورزشی اسپانیا برای تست‌های بیشتر به بارسلونا خواهد رفت. ما نابود شده‌ایم. انگار بازی را باخته‌ایم.

گاوی بسیار ناراحت است. فکر نمی‌کرد این اتفاقات برایش بیفتد. وقتی قبلاً برای شما اتفاق نیفتاده است فکر می‌کنید که آسیب‌پذیر نیستید، اما ما بسیار شکننده هستیم. البته که او غمگین است، ما همه غمگین هستیم. هیچ توضیحی برای این اتفاقات در زندگی وجود ندارد. این سخت‌ترین و تلخ‌ترین روزم در این ورزش بوده است.»

1956340

دیدگاه‌ها