کد خبر : 1981140 | 29 آبان 1402 ساعت 12:32 | 11.1K بازدید | 6 دیدگاه

‌ساوت‌گیت دلیل چند دهه ناکامی انگلیس را کشف کرد!

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید این تیم با تمام توان در بازی برابر مقدونیه شمالی به میدان خواهد رفت.

‌ساوت‌گیت دلیل چند دهه ناکامی انگلیس را کشف کرد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس دوشنبه شب در چارچوب مسابقات انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 باید روبه‌روی تیم ملی مقدونیه شمالی به میدان برود. 

صعود انگلیس به رقابت‌های یورو 2024 که قرار است خرداد و تیر ماه سال آینده به میزبانی کشور آلمان برگزار شود قطعی شده اما ساوت‌گیت معتقد است که بازیکنانش باید با تمام توان در این دیدار به میدان بروند و توانایی‌هایشان را به نمایش بگذارند. 

او در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنانش در این بازی با آرامش و بدون انگیزه خاصی به میدان خواهند رفت گفت: «چرا باید چنین کاری انجام دهند؟ ما در حال انجام چه کاری هستیم؟ چرا باید انجام چنین چیزی را بپذیریم؟

1941905

ما امشب هم شانسی برای ارائه بازی خوب داریم، همان‌طور که در بازی برابر مالت داشتیم. بازیکنان ما این فرصت را دارند که رشد کنند. پس از بازی با بعضی از بازیکنان مانند ترنت الکساندر آرنولد که خوب بازی کرده بود حرف زدم. ما کول پالمر را هم در آن دیدار به کار گرفتیم. 

نمی‌توانم هیچ تصوری از شرایط دیگری که شما به آن فکر می‌کنید داشته باشم. این که فقط به سپری کردن این دیدارها فکر کنیم غیرممکن ذاست. شاید به همین دلیل است که در گذشته به عنوان یک تیم به جایی که دوست داشتیم برسیم نرسیدیم.»

دیدگاه‌ها