کد خبر : 1981203 | 29 آبان 1402 ساعت 17:45 | 38.9K بازدید | 42 دیدگاه

شناسنامه من چهار سال کوچک‌تر اما قانونی است

حمله به مدیر سابق پرسپولیس: چطور با من قرارداد بستی!

علی باغمیشه مهاجم سابق پرسپولیس، پاسخ امیر عابدینی مدیرعامل سابق این باشگاه را با ارائه توضیحاتی درباره شناسنامه‌اش داد.

حمله به مدیر سابق پرسپولیس: چطور با من قرارداد بستی!

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل امیر عابدینی در مصاحبه‌ای با اشاره به مجادله کلامی‌اش با علی باغمیشه در برنامه نود چندین سال قبل درباره این نکته حرف زد که عادل فردوسی‌پور مجری و تهیه کننده آن برنامه نباید در آن مقطع بازیکن را رودرروی مدیرعامل قرار می‌داد. عابدینی در لابه‌لای حرف‌هایش به این مسئله اشاره کرد که باغمیشه در آن مقطع با شناسنامه برادرش بازی می‌کرد و این موضوع باعث شد هواداران تیم‌های رقیب به حضور غیر قانونی این بازیکن پرسپولیس در مسابقات آن مقطع اشاره کنند.

با این وجود مهاجم تبریزی سابق سرخ‌ها که حالا به عنوان مربی در مدارس فوتبال فعالیت می‌کند در مصاحبه‌ای پاسخ عابدینی را داد. باغمیشه گفت: «آقای عابدینی مدیرعامل پرسپولیس بودند و من برای ایشان احترام قائلم اما طوری در رابطه با من حرف زدند که انگار من اهل کشوری دیگر بودم و بعد تابعیت ایران را گرفته‌ام. واقعاً این حرف ایشان که گفته من با شناسنامه برادرم در پرسپولیس بازی کردم خنده‌دار است و صحت ندارد چون برادر من هم زمانی که من در پرسپولیس بازی می‌کردم در تیم‌های پایه پرسپولیس بازی می‌کرد. برادر من 7 سال از من کوچک‌تر است به همین دلیل اصلاً امکان نداشت با شناسنامه برادری که خودش عضو یک تیم بود بتوانم در پرسپولیس بازی کنم.»

باغمیشه ادامه داد: «بحث دیگرم این است همین الان هم آقای امانی مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی حضور دارند. من در این تیم بازی کردم و هیچ مشکلی هم نداشتم. بعد شما دنبال من آمدید و بعد از کلی صحبت مرا به پرسپولیس آوردید. اصلاً اگر شناسنامه من ایراد داشت، شما چرا با من به عنوان بازیکن کمکی پرسپولیس در هنگ‌کنگ قرارداد بستید و بعد هم برای اینکه معافیت خرید خدمت سربازی‌ام را دریافت کنم چطور با شناسنامه من اقدام کردید و بدون هیچ مشکلی معافیت گرفتید؟ این نشان می‌دهد که شناسنامه من هیچ مشکلی نداشته ضمن اینکه آن موقع که من بازی می‌کردم شناسنامه خیلی از افراد توضیحات داشت و به شکل کاملاً قانونی در ثبت احوال ثبت شده بود.»

مهاجم سابق پرسپولیس درباره شناسنامه‌اش توضیح داد: «در شناسنامه‌ام با ذکر توضیحات، سن‌ من چهار سال کمتر ثبت شده اما چون در قسمت توضیحات شناسنامه‌ام ثبت شده کاملاً قانونی است، چه بسا که اگر مشکلی بود من لژیونر نمی‌شدم و بعد هم در امارات و پیکان و چند تیم دیگر بدون مشکل بازی نمی‌کردم. همه اینها را گفتم که ثابت کنم با شناسنامه برادرم بازی نکردم و مدرک ثبت احوال من کاملاً قانونی بوده است. فکر کنم آقای عابدینی هنوز از اینکه من آن سال برای احقاق حقم روی خط برنامه نود آمدم عصبانی است وگرنه چه دلیلی داشت که بعد از سال‌ها پیروزی‌ها و موفقیت‌های تیم را اینطوری زیر سؤال ببرد. در آن مقطع من شدیداً مشکل مالی داشتم و خواهان حل مشکلم شدم اما آقای عابدینی بین بازیکنان جوان و بعضی از بازیکنان دیگر تبعیض قائل شد.موضوعی که موجب شد من روی خط برنامه نود بیایم و خیلی محترمانه خواهان احقاق حقم شوم.»

دیدگاه‌ها