کد خبر : 1981210 | 29 آبان 1402 ساعت 17:56 | 53.4K بازدید | 29 دیدگاه

آنها واقعا تیم خوبی هستند

جپاروف: متحد باشیم ایران را می‌بریم

سرور جپاروف می‌گوید تیم ملی کشورش توان شکست ایران را در دیدار فردا دارد.

جپاروف: متحد باشیم ایران را می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، روز سه‌شنبه از ساعت ۱۶:۳۰ تیم ملی ایران قرار است در تاشکند به مصاف تیم ملی ازبکستان برود؛ دومین دیداری که در چارچوب مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برگزار می‌شود و با توجه به برد دو تیم در بازی نخست، این بازی از حساسیت بیشتری برخوردار است و از طرف دیگر ازبکستانی‌ها هیچ علاقه‌ای به مرور نتایج اخیرشان مقابل تیم ملی کشورمان ندارند.
در این بین سرور جپاروف، بازیکن ازبک سابق استقلال و سپاهان و سرمربی فعلی تیم المپیک ازبکستان، درباره این جدال گفت: «ایران واقعا تیم قدرتمندی است. بازیکنان شایسته‌ای دارد. ما باید برابر آنها فوتبال بهتری بازی کنیم و کمتر اشتباه کنیم. اگر به تقابل‌هایمان نگاه کنید، همیشه یک قدم از ایران عقب هستیم، اما شکست دادن ایران دور از انتظار نیست. نسل ما توانست ایران را در تهران شکست دهد. در سال 2012 ما یک تیم متحد بودیم از فرصت استفاده کردیم، در دفاع کمتر اشتباه کردیم و فردا باید در دفاع نظم داشته باشیم.

1932424

او درباره نحوه حملات تیم ملی ایران نیز گفت: «ایران روی شرایط استاندارد تمرکز می‌کند. برای ضربات کرنر و ضربات آزاد دقت زیادی لازم است. این فوتبال است. هیچ چیز از قبل نمی‌توان گفت اما تیمی که از نظر عملکردی و تاکتیکی برای بازی آماده باشد به نتیجه می‌رسد. برای تیم ملی ازبکستان آرزوی موفقیت دارم و اطمینان دارم ما در آمریکا بازی خواهیم کرد!»

دیدگاه‌ها