کد خبر : 1981336 | 30 آبان 1402 ساعت 09:43 | 19.3K بازدید | 6 دیدگاه

دو سال بعد از ترک زنیت؛

رسانه معروف روس دلتنگ سردار آزمون!

سایت معروف چمپیونات گزارش مفصلی درباره سردار آزمون منتشر کرد.

رسانه معروف روس دلتنگ سردار آزمون!

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون حدود یک دهه از فوتبال خود را در روسیه سپری کرده است. او در تیم هایی نظیر روبین کازان، روستوف و زنیت سن‌پترزبورگ به میدان رفت و نهایتا در ژانویه 2022 این کشور را به مقصد آلمان و باشگاه بایرلورکوزن ترک کرد تا بالاخره چالش جدیدی را تجربه کند.

1956704

سردار یک بازیکن بسیار محبوب در فوتبال روسیه بود و حتی اخیرا رسانه‌های این کشور از اخباری که پیرامون بازگشت او به زنیت به گوش می‌رسید، هیجان زده شده بودند. با این حال آزمون در تصمیمی مهم و بزرگ به رم پیوست تا همچنان در سطح اول فوتبال اروپا آن هم زیر نظر ژوزه مورینیو به کار خود ادامه دهد.

با وجود اینکه حدود دو سال از جدایی سردار از فوتبال روسیه و زنیت می‌گذرد اما هر از چند گاهی رسانه‌های این کشور مطالب مفصلی درباره او منتشر می‌کنند. حالا در همین راستا سایت معروف روسیه‌ای چمپیونات گزارش مفصلی درباره سردار به اشتراک گذاشته است.

1956706

در این گزارش ابتدا به یک حقیقت تکراری در مورد آزمون اشاره شده است. جایی که این سایت به علاقه آزمون به والیبال در کودکی و اینکه چه اتفاقی افتاده که او به فوتبال روی آورده اشاره شده است. در ادامه سایت چمپیونات به دوران باشگاهی سردار آزمون از زمان شروع کارش در روسیه تا حالا که در رم زیر نظر ژوزه مورینیو کار می‌کند، اشاره کرده است. این رسانه روس همچنین به دوران موفق سردار در تیم ملی فوتبال ایران نیز اشاره و تاکید کرده که او به زودی با عبور از کریم باقری به دومین گلزن تاریخ ملی فوتبال ایران بعد از علی دایی تبدیل خواهد شد.

1956705

دیدگاه‌ها