کد خبر : 1981343 | 30 آبان 1402 ساعت 09:58 | 9.7K بازدید | 11 دیدگاه

رویای ستاره متهم به شرط‌بندی: قهرمانی در یورو!

نیکولو زانیولو، ستاره ایتالیایی، معتقد است که تیم ملی ایتالیا به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی قدم به یورو 2024 خواهد گذاشت.

رویای ستاره متهم به شرط‌بندی: قهرمانی در یورو!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 به مصاف تیم ملی اوکراین رفت و با تساوی بدون گل برابر این تیم متوقف شد.

این تساوی به این معنا بود که تیم ملی ایتالیا و تیم ملی اوکراین با یک‌دیگر هم امتیاز ماندند اما ایتالیا به لطف تفاضل گل بهتر در جایگاه دوم قرار گرفت و مستقیما به یورو صعود کرد و تیم حریف راهی مرحله پلی آف شد.

زانیولو که در چند هفته اخیر با اتهامات متفاوتی در زمینه رسوایی شرط‌بندی در فوتبال ایتالیا روبه‌رو بوده است، شب گذشته در ترکیب اصلی این تیم حضور داشت تا به تیمش برای صعود به یورو 2024 کمک کرده باشد. 

1924410

او پس از پایان این بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: «ما می‌دانستیم که بازی سختی داریم چون اوکراین تیم قدرتمندی است. آن‌ها تجربه زیادی دارند. با تمام وجود جنگیدیم، انگیزه خوبی داشتیم چون می‌دانستیم که نه تنها باید به یورو صعود کنیم، بلکه باید به عنوان مدافع عنوان قهرمانی و مدعی قهرمانی در این رقابت‌ها حضور داشته باشیم. 

سرمربی به ما هشدار داده بود که این بازی با دیداری که در سن سیرو داشتیم متفاوت خواهد بود چون هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. بازی در نیمه دوم بسیار فیزیکی شد و فضای کمتری برای به چرخش در آوردن توپ وجود داشت اما ما متحد ماندیم و برای کسب سهمیه تا لحظه آخر جنگیدیم.»

دیدگاه‌ها