کد خبر : 1981457 | 30 آبان 1402 ساعت 19:06 | 19.6K بازدید | 8 دیدگاه

مشت محکم بهترین بازیکن آسیا بر دیوار چین

سون هیونگ مین یکی از بهترین نمایش‌های چند وقت اخیر خود را با پیراهن تیم ملی کره ارائه کرد.

مشت محکم بهترین بازیکن آسیا بر دیوار چین

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره‌جنوبی در حالی موفق شد با سه گل چین را شکست دهد که نقش پررنگ این بازی را سون هیونگ مین ایفا کرد، بازیکنی که شاید بسیاری تصور می‌کردند در عرصه ملی زیر سایه لی کانگ این، مهاجم پاری سن ژرمن قرار خواهد گرفت اما در این بازی نشان داد که ستاره شماره یک تائجو، کسی نیست جز او.

1956905

سون که چندی قبل جایزه بهترین بازیکن آسیا را هم تصاحب کرده بود، در شروع این بازی از روی نقطه پنالتی، گلر تیم ملی چین را فریب داد و گل نخستش را به ثمر رساند. در آخرین دقیقه نیمه اول نیز ستاره تیم کره با یک ضربه سر و قطع توپ از تیر اول، گل دوم را به قعر دروازه چینی‌ها فرستاد.

اما این پایان کار سون هیونگ مین نبود. او که سون که در نیمه دوم یک موقعیت بسیار خوب را از دست داد، چهار فرصت گل را برای بازیکنان هم‌تیمی ایجاد کرد که بهترین آن در دقیقه 53 و در موقعیت دروازه خالی از دست رفت.

1956904

با این حال سون هیونگ مین در آخرین دقیقه بازی هم یک ارسال از روی کاشته ارسال کرد که با ضربه سر سئونگ هیون تبدیل به گل شد تا کاپیتان کره و تاتنهام، روی هر سه گل تیم ملی کشورش نقش آفرینی کرده باشد.

سون با این دو گل، در جدول گلزنان ملی کره 43 گله شد و حالا امیدوار است که به زودی وارد جدول برترین گلزنان ملی جهان نیز بشود.

دیدگاه‌ها