کد خبر : 1981511 | 01 آذر 1402 ساعت 03:00 | 52.5K بازدید | 27 دیدگاه

آرزوی نوجوانان ایران را این یک نفر بر باد داد (عکس)

مراکش یک تعویضی غیرمنتظره مقابل ایران برای فرار از شکست و قطعی کردن صعود نیاز داشت.

آرزوی نوجوانان ایران را این یک نفر بر باد داد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نوجوانان مراکش پس از صدرنشینی در گروه A جام جهانی که بالاتر از اکوادور قرار گرفتند، در دیدار مرحله یک هشتم نهایی کارشان مقابل ایران گره خورده بود و در آستانه شکست قرار داشتند، اما ورود نسیم عزاوزی تمام برنامه‌های حسین عبدی را تغییر داد و کاری کرد تا نتیجه بازی به سود آفریقایی‌ها عوض شود.

نسیم عزاوزی در دو مسابقه ابتدایی مرحله گروهی جام جهانی زیر 17 سال مقابل پاناما و اکوادور حتی به‌عنوان بازیکن تعویضی فرصت بازی به دست نیاورد و به طور کامل نیمکت نشین بود ولی در دیدار با اندونزیِ میزبان یکی از نفرات جانشین تیمش لقب گرفت که این وضعیت را برابر ایران هم تجربه کرد ولی با این تفاوت که ورودش با گلزنی همراه بود.

1957018

این بازیکن 17 ساله که در تیم زیر 23 سال اندرلخت بلژیک عضویت دارد، در دقیقه 89 دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی مقابل تیم نوجوانان ایران به عنوان آخرین تعویضی تیمش به زمین آمد که پنج دقیقه پس از ورود به زمین از توپ سرگردان در محوطه جریمه استفاده کرد و با شوت محکم گل تساوی را به ثمر رساند.

نسیم عزاوزی پس از اینکه سرنوشت بازی را تغییر داد و مانع از پیروزی یک بر صفر ایران در وقت‌های قانونی شد، در ضربات پنالتی هم یک شوت مطمئن و محکم زد تا عملکردش کاری کند تا آرزوی شاگردان حسین عبدی برای ادامه شگفتی در جام جهانی و صعود به مراحل بالاتر از بین برود.

دیدگاه‌ها