کد خبر : 1981569 | 01 آذر 1402 ساعت 09:00 | 43.6K بازدید | 15 دیدگاه

تلخ‌ترین شادی گل ملی ایران (عکس)

شاید مهاجم تیم نوجوانان ایران پس از باز کردن دروازه مراکش فکرش را نمی‌کرد دقایقی بعد باید با گریه زمین را ترک کند.

تلخ‌ترین شادی گل ملی ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نوجوانان ایران نخستین مسابقه جام جهانی 2023 را با خلق شگفتی مقابل برزیل و کسب پیروزی سه بر دو برابر سلسائو پشت سر گذاشت که سومین گل شاگردان حسین عبدی در آن بازی خاطره انگیز را اسماعیل قلی‌زاده به ثمر رساند؛ بازیکنی که دیروز هم توانست دروازه مراکش را باز کند.

اسماعیل قلی‌زاده که در تمام مسابقات مرحله گروهی جام جهانی زیر 17 سال در ترکیب اولیه تیم ایران حضور داشت، دیروز هم از ابتدا برابر مراکش به میدان رفت که مثل همیشه پرتلاش و دونده ظاهر شد و توانست یک گل تماشایی هم بزند، اما گل او دقایقی بعد پاسخ داده شد.

این ستاره آینده‌دار  فوتبال ایران که در دیدار آخر مرحله گروهی مقابل نیو کالدونیا با اوج بدشانسی مواجه شده و توپ‌ها و حتی ضربه پنالتی‌اش به تیرک خورده بود، در دقیقه 73 مسابقه دیروز برابر مراکش ارسال نیما اندرز از جناح راست زمین را با یک ضربه سر دیدنی و چرخشی تبدیل به گل کرد و تیمش را در مسیر پیروزی قرار داد.

1957150

اما درست 20 دقیقه بعد از خوشحالی اسماعیل قلی‌زاده با در آغوش گرفتن حسین عبدی و بالا بردن دست‌هایش به سمت آسمان، پاسخ گل او داده شد تا بازی به ضربات پنالتی برود و در نهایت هم مراکش موفق به کسب برتری شود و گل مهاجم نوک تیم ایران هم ثمری نداشته باشد.

دیدگاه‌ها