کد خبر : 1981581 | 01 آذر 1402 ساعت 09:58 | 53.4K بازدید | 38 دیدگاه

کابوس ادامه دارد: مسی دوباره مصدوم شد! (عکس)

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به دلیل مصدومیت و احساس درد مجبور به ترک زمین برابر برزیل شد.

کابوس ادامه دارد: مسی دوباره مصدوم شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی پر از تنش و درگیری برابر تیم ملی برزیل که با پیروزی 0-1 تیم ملی آرژانتین به پایان رسید چندان برای مسی خوش‌یمن نبود. 

این بازیکن در طول این بازی دو بار به سمت نیمکت تیم ملی کشورش اشاره کرد و از ماساژور خواست که برای انجام ماساژ روی عضلات ران پایش به زمین برود تا مشخص شود که احساس درد شدیدی از این ناحیه دارد. 

او تصمیم گرفت با وجود این درد همچنان به حضورش در زمین ادامه دهد و در دقیقه 40 بود که بار دیگر از فرصت مصدومیت برونو گیمارش استفاده کرد و در کنار زمین مشغول درمان سرپایی با ماساژ شد. 

اما این ستاره آرژانتینی حاضر نشد که از لیونل اسکالونی بخواهد او را تعویض کند و با انرژی کمتری نسبت به سایر بازیکنان به حضورش در زمین ادامه داد. مشخص بود که هماهنگ شدن با ریتم بازی برای این بازیکن دشوار شده است و آمار هم به خوبی نشان می‌دهد که او حتی نتوانست به محوطه جریمه حریف برسد. 

1957174

دو موضوع مهم باعث این مصدومیت شد: عدم فعالیت در روزهای اخیر و درست گرم نکردن. مسی نزدیک به یک ماه پیش آخرین بازی‌اش برای اینترمیامی را انجام داد و به همین دلیل از شرایط مسابقه دور است. همچنین تاخیر 30 دقیقه‌ای بازی به دلیل اتفاقات رخ داده روی سکوهای ورزشگاه هم به این وضعیت دامن زد.

مسی در نیمه دوم و در حالی که تیمش با یک گل از حریف پیش افتاده بود تصمیم گرفت زمین بازی را ترک کند و جایش را به آنخل دی‌ماریا داد. او بار دیگر یک بازی تاریخی و پیروزی ارزشمندی را در برزیل با پیراهن تیم ملی آرژانتین تجربه کرد. 

دیدگاه‌ها