کد خبر : 1981576 | 01 آذر 1402 ساعت 09:34 | 69.8K بازدید | 49 دیدگاه

تصاویر شوکه‌کننده: مسی تیمش را از زمین بیرون کشید!

رفتار پلیس برزیل با هواداران آرژانتینی حاضر در ورزشگاه ماراکانا باعث عصبانیت بازیکنان تیم ملی این کشور شد.

تصاویر شوکه‌کننده: مسی تیمش را از زمین بیرون کشید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آمریکای جنوبی روبروی تیم ملی برزیل قرار گرفت و موفق شد این تیم را با یک گل شکست دهد.

پیش‌بینی می‌شد که این دیدار به دلیل حساسیت‌های به وجود آمده بسیار پرتنش باشد اما شاید کمتر کسی انتظار داشت که درگیری و تنش حتی پیش از به صدا درآمدن سوت شروع بازی آغاز شود.

1957160

درگیری شدید پلیس برزیل با هواداران آرژانتین روی سکوها باعث شد که بازیکنان تیم ملی این کشور به شدت عصبانی و ناراحت شوند و لیونل مسی تصمیم گرفت که بازیکنان تیمش را در اعتراض به این وضعیت به رختکن برگرداند و تا بهبود شرایط حاضر به شروع بازی نشود. 

1957161

این در حالی است که تصاویر منتشر شده از وضعیت وخیم هواداران آرژانتینی روی سکوهای ورزشگاه خبر می‌دهد که بر اثر حملات پلیس برزیل با سر و صورت خونی از ماراکانا خارج شده‌اند و حتی بعضی از بازیکنان این تیم برای کمک به سمت آنها رفتند. 

1957163

این اتفاق با اعتراض و انتقاد گسترده‌ای در شبکه‌‎های اجتماعی همراه شد و بسیاری خواهان رسیدگی به این اتفاقات از سوی فیفا و در نظر گرفتن جریمه‌ از سوی این سازمان به دلیل برخوردهای صورت گرفته با هواداران آرژانتین شدند.

1957164

زمانی که جو ورزشگاه کمی آرام شد و هواداران آرژانتین شرایط بهتری داشتند، این تیم بار دیگر به زمین برگشت تا بازی با 30 دقیقه تاخیر آغاز شود. 

دیدگاه‌ها