کد خبر : 1981596 | 01 آذر 1402 ساعت 11:20 | 19.1K بازدید | 14 دیدگاه

هو کردن تیم ملی برزیل قابل درک است

سرمربی برزیل: ما نمی‌توانیم ببازیم

فرناندو دینیز، سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل، بابت اتفاقات بازی مقابل آرژانتین ابراز تأسف کرد.

سرمربی برزیل: ما نمی‌توانیم ببازیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال آرژانتین شب گذشته در بازی انتخابی جام جهانی 2026 به مصاف برزیل رفت و با نتیجه 1-0 برنده شد.

این دیدار با جنجال درگیری روی سکوها همراه بود که به دلیل درگیری طرفداران دو تیم با 30 دقیقه تاخیر آغاز شد.

این سومین شکست متوالی برزیل با هدایت فرناندو دینیز بود. دینیز در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی به روند تکامل تیمش اشاره کرد و درباره اعتراض تماشاگران به بازی تیمش گفت:"هواداران حق دارند هر کاری می‌خواهند، بکنند. ما باید بهترین‌هایمان را ارائه دهیم. هوادار پرشور است و می‌خواهد برنده شود، پس حق دارد تیم را هو کند. هو کردن و بی قرار بودن برای اینکه تیم آن‌ها برنده نمی‌شود، بسیار قابل درک است. فکر می‌کنم تیم خوب بازی کرد اما پیروز نشد. وقتی این اتفاق می‌افتد و شکست به دست می‌‌آید، این یک واقعیت عادی است.

بولت فولادوضعیت تیم ملی برزیل پس از سه شکست؟

مانند بعد از بازی فلومیننزه در کوپالیبرتادورس می‌گویم:"شما نمی توانید فکر کنید که همه چیز در زندگی فقط مربوط به آمار است، نمی‌توان همه چیز را آمار در نظر گرفت. اما اگر این را به عنوان یک فرآیند تغییر در نظر بگیریم، بازیکنان تغییرات زیادی داشته‌اند. ما امروز سه بازیکن در ترکیب داشتیم که در جام جهانی گذشته بازی کردند ولی آرژانتین تقریبا یک تیم کامل داشت که در قطر بازی کردند. موافقم، ما نمی‌توانیم ببازیم. وقتی پیراهن برزیل را می‌پوشی باید هر کاری کنی تا بازی‌ها را ببری.  تلاش می‌کنیم تا ارتباط درون تیم را افزایش بدهیم و نتایج را بهبود ببخشیم. ما اشتباهاتی داشتیم که به عدم هماهنگی ما مربوط می‌شود. من به قدرت کار تیمی ایمان دارم.  به وضوح می‌گویم که از نگاه می‌کنم روند برزیل در مسیر پیشرفت و صعودی است‌‌.

1957199

بولت فولادتحلیل نتیجه بازی؟

این بازی بین دو تیم قدیمی و بسیار قوی بود. با وجود اینکه تعداد ضربات مشابهی داشتیم، ما موقعیت‌های خطرناک‌‌تری ایجاد کردیم. آرژانتین شانسی به آن صورت نداشت، تنها فرصتی که داشت روی ضربه کرنر بود، ما یارگیری خوبی نداشتیم و اوتامندی موفق شد گل بزند. تقریباً در بسیاری از ضدحملات این فرصت را داشتیم که بهتر ضربه بزنیم و کار را تمام کنیم. ما خیلی بیشتر از آرژانتین به پیروزی نزدیک بودیم. من نتیجه را کاملاً ناعادلانه می‌دانم.

بولت فولاداتفاقات قبل از بازی؟

ما دوست نداریم چنین اتفاقی بیفتد. چون داخل زمین بودیم دقیقا نمی‌دانم که چه چیزی روی سکوها رخ داد و برای همین نمی‌توانم زیاد صحبت کنم. متأسفانه ناراحت هستیم، اما من اطلاعات دقیقی ندارم که بدانم که چرا و چه اتفاق افتاده است.

بولت فولادچگونه می‌توان مانع این اتفاقات شد؟

وقتی این صحنه‌ها مربوط به خشونت و بی‌احترامی باشد، جای تاسف دارد. نمی‌دانم اینجا، در فینال لیبرتادورس، در دعواهای خیابانی چه گذشت، اما این همیشه بین برزیل و آرژانتین اتفاق می‌افتد. و این جدید نیست، این وضعیت برای مدت طولانی اتفاق افتاده است. فکر می‌کنم ما با صدایی که داریم سعی می‌کنیم در زمین مسابقه پیامی بدهیم. فکر می‌کنم این اولین قدم است. در داخل بازی چیزی وجود نداشت که خشونت خارج از زمین را بیشتر کند. از این نظر دو تیم می‌دانستند چگونه باید خوب رفتار کنند.

دیدگاه‌ها